Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Motofotka týdne: Tetovaný recidivista má oblek z kůže

aktualizováno 
Pokud máte rádi tetování a vlastníte motorku, určitě oceníte tento polský nápad na úpravu dvoukolého miláčka. Krásně ozdobený motocykl podle tvůrců dokonale vystihuje úzký vztah mezi tetováním a motorkářskou komunitou.

Tatéři Tomasz Lech a Krzysztof Krolak použili světlou kůži, která odstínem připomíná lidskou. Na motocyklu pracovali přes 250 hodin. | foto: Profimedia.cz

Zatímco na úpravu motocyklů se většinou po celém světě využívá techniky airbrush, polský výrobce Game Over Cycles se rozhodl vytvořit zcela nový a neotřelý design. Ke spolupráci totiž přizval dva tatéry. A ti si práci užili na 100 procent.

Na motorce s názvem The Recidivist je totiž potetované téměř všechno: sedadlo, nádrž, dokonce i blatník. Na stroji, který je pravděpodobně vůbec prvním potetovaným motocyklem světa, najdete stovky různých motivů, od Billyho The Kida až po karetní symboly vytetované na pneumatikách.

´The Recidivist má dokonce potetované i pneumatiky.

Tatéři Tomasz Lech a Krzysztof Krolak použili světlou kůži, která odstínem připomíná lidskou. Na motocyklu pracovali přes 250 hodin.

„Ve Spojených státech se motorkáři nechávají potetovat z osobních důvodů. Chtějí tak vyjádřit svůj charakter a životní styl, stejně jako postoj ke společnosti,“ uvedla firma na svém facebookovém profilu. „Náš motocykl je uměleckým vyjádřením této tradice a konstrukcí a designem vyjadřuje příběh muže ze silným charakterem. Muže, který si váží individuality a smyslu pro svobodu.“

Fotogalerie

Na tatérskou tradici odkazují i některé mechanické díly motocyklu připomínající domácí tetovací strojky. S celkovým vzhledem jsou pak oba autoři maximálně spokojení, v zajímavé práci ale zatím nehodlají pokračovat. „Většinou pracujeme s lidskou kůží, tohle bylo poprvé a pravděpodobně také naposled, kdy jsme tetovali na kůži kravskou,“ říká Tomasz Lech.

Originální motorka vychází z modelu Harley-Davidson Softail, ale výsledku zůstal původní jenom motor. „Líbí se mi, jaké emoce Recidivista vzbuzuje,“ říká Stanislaw Myszkowski, majitel Game Over Cycles. „Někteří lidé říkají, že je skvělý, některým se nelíbí. Ale je to jenom motorka, jednoduchý motocykl, který vás má převézt z bodu A do bodu B. To, že na něj lidé takhle reagují, je opravdu zajímavé.“





Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.