Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Motofotka týdne: Tetovaný recidivista má oblek z kůže

aktualizováno 
Pokud máte rádi tetování a vlastníte motorku, určitě oceníte tento polský nápad na úpravu dvoukolého miláčka. Krásně ozdobený motocykl podle tvůrců dokonale vystihuje úzký vztah mezi tetováním a motorkářskou komunitou.

Tatéři Tomasz Lech a Krzysztof Krolak použili světlou kůži, která odstínem připomíná lidskou. Na motocyklu pracovali přes 250 hodin. | foto: Profimedia.cz

Zatímco na úpravu motocyklů se většinou po celém světě využívá techniky airbrush, polský výrobce Game Over Cycles se rozhodl vytvořit zcela nový a neotřelý design. Ke spolupráci totiž přizval dva tatéry. A ti si práci užili na 100 procent.

Na motorce s názvem The Recidivist je totiž potetované téměř všechno: sedadlo, nádrž, dokonce i blatník. Na stroji, který je pravděpodobně vůbec prvním potetovaným motocyklem světa, najdete stovky různých motivů, od Billyho The Kida až po karetní symboly vytetované na pneumatikách.

´The Recidivist má dokonce potetované i pneumatiky.

Tatéři Tomasz Lech a Krzysztof Krolak použili světlou kůži, která odstínem připomíná lidskou. Na motocyklu pracovali přes 250 hodin.

„Ve Spojených státech se motorkáři nechávají potetovat z osobních důvodů. Chtějí tak vyjádřit svůj charakter a životní styl, stejně jako postoj ke společnosti,“ uvedla firma na svém facebookovém profilu. „Náš motocykl je uměleckým vyjádřením této tradice a konstrukcí a designem vyjadřuje příběh muže ze silným charakterem. Muže, který si váží individuality a smyslu pro svobodu.“

Fotogalerie

Na tatérskou tradici odkazují i některé mechanické díly motocyklu připomínající domácí tetovací strojky. S celkovým vzhledem jsou pak oba autoři maximálně spokojení, v zajímavé práci ale zatím nehodlají pokračovat. „Většinou pracujeme s lidskou kůží, tohle bylo poprvé a pravděpodobně také naposled, kdy jsme tetovali na kůži kravskou,“ říká Tomasz Lech.

Originální motorka vychází z modelu Harley-Davidson Softail, ale výsledku zůstal původní jenom motor. „Líbí se mi, jaké emoce Recidivista vzbuzuje,“ říká Stanislaw Myszkowski, majitel Game Over Cycles. „Někteří lidé říkají, že je skvělý, některým se nelíbí. Ale je to jenom motorka, jednoduchý motocykl, který vás má převézt z bodu A do bodu B. To, že na něj lidé takhle reagují, je opravdu zajímavé.“





Nejčtenější

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Seat Leon
Lepší výhled z SUV je pověra, potvrdil test

Často vyzdvihovanou předností SUV má být dobrý výhled ven. Pravda, ze sedačky, která je výš než u ostatních aut, vidíte provoz jinak, někdo má dojem většího...  celý článek

PCF2017 - Porsche RWB
Tuningový sraz trochu jinak

Letošní Escape6 Prague Car Festival ukázal to nejlepší nejen z českého tuningu a my jsme nemohli chybět. Jaká byla naše výprava a stálo to za to?  celý článek

Další z rubriky

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Aircross je výjimečně praktický crossover, prozkoumali jsme ho

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Citroën představuje další malé auto. Nahrazuje C3 Picasso, má však výraznější vzhled a nové jméno C3 Aircross. A říká si SUV, i když pohon všech kol nenabídne...  celý článek

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.