Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

První Škodu Fabia koupila MF DNES

  14:31aktualizováno  14:31
- Vůbec první automobil Škoda Fabia, který vyjede do běžného provozu, ve čtvrtek koupila redakce MF DNES. Vydražila ho v aukci za jeden milion a třicet tisíc korun, které budou věnovány na konto Paraple.
Redaktoři specializované přílohy Auto Moto DNES s novou fabií najezdí desetitisíce kilometrů a přinesou kompletní test automobilu - stejně jako předtím s felicií a octavií.

Vyvolávací cena první Škody Fabie byla 450 tisíc korun. Při dražbě se vyšplhala o 580 tisíc. Celá částka bude věnována na dostavbu Centra Paraple pro lidi nucené strávit zbytek života nebo alespoň jeho část na invalidním vozíku.

První prodaná Škoda Fabia, kterou do aukce věnovala mladoboleslavská automobilka, je modré barvě Laguna s motorem 1,4 litru o výkonu 74 kW v nejluxusnějším vybavení Elegance, tedy s klimatizací, ABS, EDS a čtyřmi airbagy.

Redakce MF DNES už podobně vydražila první Škodu Octavia a Škodu Octavia Combi celkem za 1,47 milionu korun a také je kompletně otestovala za plného provozu.

fabia

Podobnou Škodu Fabii koupila redakce MF DNES jako první na světě a prověří ji v dlouhodobém testu

Vedoucí ekonomické redakce MF DNES Petr Šimůnek předává představiteli Centra Paraple Zdeňkovi Svěrákovi šek na 1,030.000 korun, kterou redakce MF DNES vydražila v aukci

Autor:




Nejčtenější

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Mnohé recyklační továrny stále spoléhají na ruční práci.
Čínu zavalily použité baterie z elektromobilů. V recyklaci leží miliardy

Čínské recyklační továrny, které se specializují na likvidaci elektroniky, před sebou mají novou výzvu. V zemi prudce roste prodej elektromobilů, které...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Další z rubriky

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.