Diskuze
Nová kapesní kia je pikantnější a ohromí interiérem
Děkujeme za pochopení.
terezav
tohle je jak koloběžka....
je to tak malý, že bych měla fakt strach; stabilita asi veškerá žádná
net.Xtreme bojuje s eXtrémismem
Re: tohle je jak koloběžka....
Není to závoďák, není to teréňák:-) Prostě to spadá do kategorie městských aut, nebo něčeho podobného, jistou stabilitu to má, podle mě navíc KIA nedělá čínské šmejdy, dokonce ani jihokorejské šmejdy, Japonci na tom budou nejspíš pořád lépe, ale najde se dost evropských automobilek s větší poruchovostí, horšími parametry a leckdy i dražšími...
terezav
Re: tohle je jak koloběžka....
proti značce nemám vůbec nic, ale v tomhle modelu bych prostě jezdit nechtěla
wildos
Re: tohle je jak koloběžka....
a co čekáš od auta téhle velikosti ...přilnavost formule, kufr suberbu a exkluzivitu německé prémie?
A podle fotky soudíš jízdní stabilitu?
terezav
Re: tohle je jak koloběžka....
nic takového nečekám, ale ten nadpis mě k tomuhle komentáři vyburcoval; interiér mě fakt neohromil, jen mi napověděl, že to nebude to pravé ořechové...
wildos
Re: tohle je jak koloběžka....
V interiéru se materiály ještě změní nebo aspoň jejich povrchová úprava. A vzhledem k mini třídě je interiér oproti ostatním konkurentům fakt dobrej. Nechme se překvapit na produkční kusy
Honx
Re: tohle je jak koloběžka....
Jak často ve městě najíždíš stovkou do ostré zatáčky? A naopak jak často potřebuješ ve městě zaparkovat a přitom tam není moc volného místa?
terezav
Re: tohle je jak koloběžka....
a jel si někdy autem v praze? víš, není problém jet na určitých místech v praze stovkou, zatáček je v praze taky celkem dost a zaparkovat se dá dobře i s autem, které je o něco větší a přesto stále "malé"
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej družstevního bytu 3+1, ulice Lumírova, Ostrava - Výškovice
Lumírova, Ostrava - Výškovice
3 200 000 Kč