Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Citroën DS4: francouzský bonviván schovává dveře

Novinka od Citroënu nabízí šarm francouzského bonvivána libujícího si v pohodlí a ladné eleganci. Nad praktičností vyhrává design. Český ceník DS4 se teprve sestavuje, proto jen tipujeme. Cena podle nás bude startovat na 450 tisících korunách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

sedmy.trpajzlik

11. 5. 2011 21:31
C3

Jo a takové kačenky C3 to jsou autíčka na poblití. Na firmě jsou tři a servis, kde se s nimi pořád s něčím jezdí z nás má skvělou živnost a ještě z jednoho peugeota co tam taky je.....

Je to líné jak prase, ale stejně hladové, když je potřeba s tím jet a ne se plazit, děsně malé a příšerně se to kazí. Do kopce by to i stařenka na kole přejela, někdy mám chuť to jít potlačit.;-D

0 0
možnosti
C

computer

16. 5. 2011 0:37
Re: C3

Potíž je v tom, že s firemními auty jezdí každý jako hovado. Brzda-plyn. Ale C3 jako firemní jsem ještě neviděl. To pracujete v nějakém nevěstici? Jinam se C3 totiž nehodí.

0 0
možnosti
R

R3T3N3

11. 5. 2011 12:11
Jsem zvědavý

Zaráží mě jak chce Citroen uspět, když takhle zdražuje. Už u C4 nastalo spoustu cenových změn.8-o

http://www.vybermiauto.cz/autodata/novinky/zmeny-cen-u-citroenu

0 0
možnosti
LG

l.g

11. 5. 2011 10:39
Mělo by to být varování

Tenhle koncept je totální blbost. Dveře-nedveře mohou napadnout snad jen šílence. Pro mne je to vždy varování, když automobilka začne vyrábět něco, s čím nemohu bytostně souhlasit. Znamená to, že mé uvažování není kompatibilní s politikou značky a těch věcí (i třeba skrytých) které mi budou vadit bude mnohem, mnohem víc. Koncept módního až úchylného designu co se okouká za 2-3 roky a nutí to lidi auto vyměnit za nové mi jde taky proti srsti.

 

A co se týká kvality a srovnání s německými auty, tak sami Francouzi říkají: "Nejhorší francouzské auto je Renault. O něco lepší je Citroen. Ještě o něco výš stojí Peugeot. Pak dlouho, doluho nic a pak je na žebříčku nejhorší německé auto."

0 0
možnosti
TN

Atomas

11. 5. 2011 11:42
Re: Mělo by to být varování

I ty pohádkáři. O kvalitě a spokojenosti hovoří prodejní výsledky. Za období 1-4.2011 je v top 10 prodeji ve Francii 4xRenault (+1xDacia), 3xPeugeot, 1x citroen a 1x Polo. Nejprodávanějším vozidlem bylo Clio, druhé byla 207 a třetí  Citoren C3... (Polo až deváté)

0 0
možnosti
MH

paiementenespeces

11. 5. 2011 10:38
Frantici umej auta na krasu,ale posledni opravdu kvalitni

vozitko s vydrzi byla petadvaca v turbo dieslu,Mam stale posledni model z 91 roku v plne vybave,450000 na motoru,cestu do Cech 1700 km zvladam bez unavy. Pohodli,jake jsem v jinem aute nepotkal.Jinak parkovany uz 16 let venku u more,obcas slanejsi destik a zatim rez nevidet.Jeste si ho necham.

0 0
možnosti
JV

Josef II

11. 5. 2011 14:04
Re: Frantici umej auta na krasu,ale posledni opravdu kvalitni

Co je to petadvaca ?? Nauc se kvalitne vyjadrovat a pak mluv o kvalite !!

0 0
možnosti
JP

Thegrid89

11. 5. 2011 10:36
design

design nádherný, jen ta cena kdyby padla na polovinu:-P

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

11. 5. 2011 10:37
Re: design

vyjímečná kvalita za prima peníze - jako v Lidlu? 8-o

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

11. 5. 2011 10:29
asi nejsem správná cílovka

Jsem Citroenář srdcem i duší, ale tady si nějak nejsem jistý. Design super, ale zřejmě to má pár mušek na praktičnosti. Uvidíme, jak se to chytne. Chytré je, že to má asi spousta společných dílů s C4, takže se náklady na tu designovku rozloží.

0 0
možnosti
K

Kamelziege_No1

11. 5. 2011 9:39
C4

se starou C4 mam bohate zkusenosti. Koupil jsem nove jako osobni, mam ho tri 3 roky a najezdeno kolem 50 000,-. Porucha zadna, jen jsem musel menit brzdove desticky a 2x svetlo. Autu nemam co vytknout, snad jen zadek melo trochu tezsi. Kazdopadne v porovnani s tim, s cim jsem jezdil behem te doby v praci, Ford Focus a Audi A4, povazuji svezeni s Citroenem za nejpohodlnejsi a nejzabavnejsi.

Novou C4 si urcite koupim, ale az opet spadnou trochu ceny. Libi se mi moc.

0 0
možnosti
IUPS

ičmeka už potřetí smazali

11. 5. 2011 9:50
Re: C4

njn, 50 za tři roky.. já potřebuju auto, který vydrží 50 za rok, a proto francouze nikdy. potřebuju auto, v kterym neselhává elektronika, v kterym všecko nevrže a nechrastí, a auto který nemá dveře z papíru a zrcátka z papundeklu.

0 0
možnosti
JZ

looney

11. 5. 2011 9:24
hmm

bohuzel kdyz se to srovna se starou deskou tak tohle auto silne pokulhava (po strance designu).

0 0
možnosti
JP

Thegrid89

11. 5. 2011 10:36
Re: hmm

po stránce designu bych si nic hezčího nepřál

0 0
možnosti
P

Podrazza

11. 5. 2011 8:47
Kočkopes

Vevnitř to nevypadá špatně i když trochu nepřehledně a překombinovaně, ale zvenku je mi to přijde jako absolutní paskvil. Tech. údaje motorů a hlavně spotřeba nevypadají už na první pohled moc reálně. To už raději tu Lancia Delta. Nevím kde na idnesu vzali, že se prodává minimálně. Na českém trhu možná, např. v Německu, Švýcarsku a domovské Itálii je vidět na silnicích dost...

0 0
možnosti
MF

kenx

11. 5. 2011 8:03
chválím

Tohle auto Citroenu chválím podobně jako DS3, je to příjemné oživení současného nudného parku tuctových aut. DS řadím mezi stejná auta co dělá v Itálii Alfa Romeo a Lancia. Nevím, proč Lancie u nás úspěch nemají, v Itálii jezdí nových Lancií spousta a jsou to povedená auta. Ano, jsou dražší, ale třeba Lancia Musa je výborné malé rodinné auto. Kufr spolehlivě pobere i velký kočárek, prostorný interiér a z techniky Fiatu si použila Lancia to nejlepší. Dalším příkladem je Seat, který díky technice od VW nabízí dobrou spolehlivou techniku za lepší cenu než Škodovka. Interiér je chudší, ale designově jsou to povedená auta. Výrazná designová odlišnost od normálu se samozřejmě nelíbí všem, ale pro mě je současný Leon 1P i v základních verzích jedním z nejpovedenějších masově výráběných aut. Když jsme u Leonu, ten je s DS4 dobře srovnatelný, ten je o něco delší a nižší, DS4 zase o něco širší. Doufám, že podobně jako Seat nabízí řadu Cupra, nabídne Citroen ostřejší verze.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...