Diskuze
Nový Ford Focus je výpočetní středisko, které stále skvěle jezdí
Děkujeme za pochopení.
islandan
Proč tolik
(zbytečné) elektroniky? To se snad shlédli ve Volvu?
P.S. Ještě měli zabudovat možnost jednotlivé funkce zaheslit, to by byla zábava...
nadrchalp
Focus v kombíku
Focus se mi nikdy nelíbil, a proto jsem zvolil něco jiného, ale teď ten nový v kombíku vypadá dobře Jde jenom o to, kolik to bude stát, když si ho člověk průměrně dovybaví.
cannabis
Focus
Focus se mi vždycky líbil, ale teda tady u toho modelu pěkně pohnojili ty zadní světla...
dedust2002
Focus
je v klidu auto a muzete knucet jak chcete. Mozna bych ocekaval nejakej posun, ale zatim jim strategie oprasovani deset let staryho auta docela vychazi. Konkurence se mezitim logicky dotahla, ale ziskovost bude pocitam slusna...
Věnceslav-Kolo
Fordem tam a vlakem zpátky
Než Forda tak to snad radši i Kia.
Einstein
Metóda focusov a omylov
.
Ford P O K U S
.
grw
pozadí
omg... Focus zase ztratil něco ze své designové jedinečnosti.. Měl jsem uplně první (krásnou) generaci, ještě k tomu 3.-dveř. kupé, takže vážně krása.. Ale panebože co to přišlo teď??? Co má znamenat ten zadek alá Hyundai? Dle mého názoru nejnepovedenější zadek na trhu...
Škubi
Re: pozadí
To auto je celý takový asijský...
pokladník
Před dvanácti lety se při premiéře modelu Focus
> Před dvanácti lety se při premiéře modelu Focus
Myslím, že Focus měl premiéru spíš před třinácti lety.
Sucipej Roznec
milion bitu?
Neslo by napsat megabit?
bitkar
Re: milion bitu?
slo, ale to neni nic moc rychlost :)
Milenius
Proč Ford?
Ford už to docela přehání. Nemá špatná auta, ale to dnes nemá skoro nikdo. Hraje si na prémiovku, marketing se snaží, ale prostě to prémiovka nebude. Proto ty prodejní výsledky v poslední době. Renault ho už předběhl, ostaní mají také dobrá auta, tak proč dát za Focus o 100-200 tisíc víc, když za 300 tisíc je zde třeba Renault Megane, FIat Bravo, Hyundai i30 nebo Kia Ceed. Tyhle automobilky si na nic nehrajou, dávají zákazníkům přesně to, co chtějí - málokdo potřebuje tuhle elektroniku a milión asistentů. To patří do BMW nebo Mercedesu a ne do mainstreamových značek. Navíc jeho design není ničím výjimečný, nikdy nepřišel s vlastním řešením a vlastním stylem, jen přebírá prvky ostatních. To může fungovat chvíli, ale ne pořád.
hefaistosh
Re: Proč Ford?
Není to o tom co kdo potřebuje.Jde o pokrok.A na designu se toho zas až tak moc vymýšlet nedá.Zákony aerodynamiky a konstukce vozidel z hlediska splnění bezpečnosti platí pro všechny automobilky stejně.A není v tom jen ford.V každé době se najde automobilka ,která určí trend na další období a ostatní naskočí do rozjetého vlaku.A zrovna ford má svůj osobitý styl.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...