Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový Ford Focus je výpočetní středisko, které stále skvěle jezdí

Ve třetí generaci zpohodlněl, zluxusněl a z extravagantního mladíka se stal usedlý strejda. To není kritika, jen konstatování. Dospělost se nevyhne nikomu, ani novému Fordu Focus. A jako každý pán v letech začal být opatrnější a vybavil se moderní hlídací technikou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

islandan

10. 4. 2011 10:06
Proč tolik

(zbytečné) elektroniky? To se snad shlédli ve Volvu?

P.S. Ještě měli zabudovat možnost jednotlivé funkce zaheslit, to by byla zábava...  ;-D

0 0
možnosti
PN

nadrchalp

30. 3. 2011 15:16
Focus v kombíku

Focus se mi nikdy nelíbil, a proto jsem zvolil něco jiného, ale teď ten nový v kombíku vypadá dobře ;-) Jde jenom o to, kolik to bude stát, když si ho člověk průměrně dovybaví. ?!?

0 0
možnosti
C

cannabis

30. 3. 2011 10:42
Focus

Focus se mi vždycky líbil, ale teda tady u toho modelu pěkně pohnojili ty zadní světla...Rv

0 0
možnosti

damianx

3. 4. 2011 20:31
Re: Focus

Naprostý souhlas.

0 0
možnosti
D

dedust2002

29. 3. 2011 16:03
Focus

je v klidu auto a muzete knucet jak chcete. Mozna bych ocekaval nejakej posun, ale zatim jim strategie oprasovani deset let staryho auta docela vychazi. Konkurence se mezitim logicky dotahla, ale ziskovost bude pocitam slusna...

0 0
možnosti
V

Věnceslav-Kolo

29. 3. 2011 15:52
Fordem tam a vlakem zpátky

Než Forda tak to snad radši i Kia.

0 0
možnosti
AK

Einstein

29. 3. 2011 13:56
Metóda focusov a omylov

.

                       Ford    P O K U S

.

0 0
možnosti
ZX

grw

29. 3. 2011 10:33
pozadí

omg... Focus zase ztratil něco ze své designové jedinečnosti.. Měl jsem uplně první (krásnou) generaci, ještě k tomu 3.-dveř. kupé, takže vážně krása.. Ale panebože co to přišlo teď??? Co má znamenat ten zadek alá Hyundai? Dle mého názoru nejnepovedenější zadek na trhu... RvRvRv ;-(

0 0
možnosti

Škubi

29. 3. 2011 10:34
Re: pozadí

To auto je celý takový asijský... :-/;-(

0 0
možnosti
KP

pokladník

29. 3. 2011 8:27
Před dvanácti lety se při premiéře modelu Focus

> Před dvanácti lety se při premiéře modelu Focus

Myslím, že Focus měl premiéru spíš před třinácti lety.

0 0
možnosti
SR

Sucipej Roznec

28. 3. 2011 23:04
milion bitu?

Neslo by napsat megabit?

0 0
možnosti
MG

bitkar

29. 3. 2011 10:29
Re: milion bitu?

slo, ale to neni nic moc rychlost :)

0 0
možnosti
RJ

Milenius

28. 3. 2011 20:50
Proč Ford?

Ford už to docela přehání. Nemá špatná auta, ale to dnes nemá skoro nikdo.  Hraje si na prémiovku, marketing se snaží, ale prostě to prémiovka nebude. Proto ty prodejní výsledky v poslední době. Renault ho už předběhl, ostaní mají také dobrá auta, tak proč dát za Focus o 100-200 tisíc víc, když za 300 tisíc je zde třeba Renault Megane, FIat Bravo, Hyundai i30 nebo Kia Ceed. Tyhle automobilky si na nic nehrajou, dávají zákazníkům přesně to, co chtějí - málokdo potřebuje tuhle elektroniku a milión asistentů. To patří do BMW nebo Mercedesu a ne do mainstreamových značek. Navíc jeho design není ničím výjimečný, nikdy nepřišel s vlastním řešením a vlastním stylem, jen přebírá prvky ostatních. To může fungovat chvíli, ale ne pořád.

0 0
možnosti
MM

hefaistosh

28. 3. 2011 21:52
Re: Proč Ford?

Není to o tom co kdo potřebuje.Jde o pokrok.A na designu se toho zas až tak moc vymýšlet nedá.Zákony aerodynamiky a konstukce vozidel z hlediska splnění bezpečnosti platí pro všechny automobilky stejně.A není v tom jen ford.V každé době se najde automobilka ,která určí trend na další období a ostatní naskočí do rozjetého vlaku.A zrovna ford má svůj osobitý styl.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...