Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf PSA vidí budoucnost světa aut bledě: budou zas jen pro bohaté

Carlos Tavares, šéf automobilky PSA vyrábějící peugeoty, citroëny a od loňska opely, patří dlouhá léta mezi špičkové manažery v autoprůmyslu. Je známý svými často velmi výraznými prohlášeními a projevuje se také jako velký skeptik. Mobilita podle něj možná rozdělí společnost. Auta zas budou jen pro bohaté.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J43a89n 65N57o66v50á32k

21. 8. 2018 14:37

"Podle Tavarese jsme dospěli do paradoxní situace, kdy výrobce ani zákazník nerozhodují o tom, co se bude prodávat. „Automobilky se už naučily zákazníkům nabízet to, co se po nich chce (ze strany států či EU)"... ANO, TENTO SYSTÉM SE OZNAČUJE SLOVEM FAŠISMUS.

„Hrozí totiž, že v blízké budoucnosti bude individuální mobilita dostupná jen pro bohaté vrstvy. Tady může dojít k dramatické změně. Pro nás byla mobilita součástí demokratizace společnosti, ale dnes směřujeme k jejímu rozdělení s ohledem na to, kdo si individuální mobilitu bude moci dovolit.“ ... ANO, A ZŘEJMĚ O TO PŘESNĚ EU JDE. ZÁVISLOST OBČANA NA SVAZU (A JEHO BYROKRATECH) MUSÍ BÝT MAXIMALIZOVÁNA. JINAK JE EVROPSKÝ SVAZ NEŽIVOTASCHOPNÝ.

MUSSOLINI BY Z NÁS MĚL RADOST. A TO JSME SE V DĚJEPISU UČILI, ŽE FAŠISMUS SKONČIL S ROKEM 1945... KÉŽ BY!!!

0 0
možnosti
Foto

D27a59v44i52d 67K67r61á29l

16. 8. 2018 8:58

Komentář k titulku článku: to by tedy venkované měli urychleně pracovat na tom, aby zbohatli.

Jinak nezbude, než začít řešit nákup půdy, na níž by si mohli všechno potřebné vypěstovat, protože pěšky mnoho kilometrů do obchodu jistě chodit nebudou chtít.

Návrat do idylického 19. století může mít i tuto formu ... :)

1 0
možnosti

Tak jato stát reguluje zdravotně závadný látky v jídle, tak je prostě reguluje i v automobilech. Není na tom nic, co by bylo v principu špatně.

0 1
možnosti

Voliči - modla, která má ve svých rukou páky na to vše změnit. Dokud bude volební systém "demokratický", tj volí každý, kdo má do pr... dírku, nic se nezmění. Současné volby jsou gigantický střet zájmů - volí zejména ti, kteří jsou existenčně závislí na těch, které volí. Jinak by nevolili důchodci, nezaměstnaní, státní zaměstnanci (od prezidenta přes vojsko, policisty, úředníky až po poslední uklízečku na ministerstvu), pobírači dávek, studenti. Za první republiky byly skupiny státních zaměstnanců, kteří volit nesměli. Takže to jde, jen je to o těch kaprech, co by neměli co slibovat plebsu a museli by taky něco opravdu konat.

1 0
možnosti

Nechápu, proč by vámi jmenovaní lidé (hlavně teda studenti, důchodci a státní zaměstanci) neměli mít právo volit. Člověk nezávislej na fungování státu neexistuje.

0 1
možnosti

M42a86r65e21k 26Š79i51m28o17n

13. 8. 2018 20:23

Myslím, že místo elektromobilů mají spíš budoucnost autonomní auta, alektrická nebo motorová. Na co má mít každý svoje auto, když si může najmout bezřidičového taxika za cenu srovnatelnou s provozem toho vlastního auta?

1 1
možnosti

J33a66n 75Z65e57m35a72n

7. 8. 2018 16:33

ja myslím, že bububu. kolik lidí potřebuje auto jen na dovolenou, či weekend? a weekend je dikutabilní. Dle mého většina lidí z větších aglomerací. tzn, že auta jsou jen prostě drahou a v podstatě zbytečnou hračkou jako jsou lyže, brusle nebo windsurf - dá se půjčit.

A ano, je to nekomfortní...ale zas na druhou stranu, pokud potřebujete zbourat metr betonové zdi, také si koupíte profi bourací kladivo?

Nevím, ale třeba se prostě jen rozrostou a výrazně zlepší služby v tomto segmentu.

4 2
možnosti

Koupím si hobby bourací kladivo.

1 0
možnosti

J64a98n 24B27o69h85a61t60ý

6. 8. 2018 8:15

Pro bohaté : ) budou možná ty pestrobarevné hračky, ve kterých jezdíme dnes. My chudí budeme jezdit v autech z recyklovaného papíru, plastu nebo bůhví čeho a budeme jezdit hodně pomalu, protože při té jedné cestě za týden, na kterou nám domácí zdroj energie ty baterie z domácího kompostu nabije, nebudeme mít kam spěchat a ani to rychleji nepojede : )).

1 0
možnosti

Elektroauta mají v současné době srovnatelný dopad na životní prostředí jako ostatní automobily. A to díky výrobním technologiím a také díky způsobu likvidace vysloužilých automobilů (baterie, elektřina pro dobíjení a ostatní části automobilu).

Záměrně nepoužívám "ekologický" protože ekologie a dopady na prostředí jsou úplně něco jiného.

11 1
možnosti

Já bych to tak černě neviděl. Auta vyrobená po roce 2000 mají vcelku slušnou protikorozní ochranu, takže tu klidně budou i za 50 let. A pokud nová auta nebudou dostupná, hodně lidí je bude stále používat. A nikdo je nezakáže, protože by si tím zajistil volební porážku.

0 1
možnosti

Mýlíte se. Ta ochrana je spočítaná na dobu záruky a pak je to auto rezaté víc, než to o 15 let starší.

0 2
možnosti

Víte proč spalovací motory 100 let vládnou trhu? Protože někdo potřebuje prodávat ropu a někdo další vydělávat na servisu víc, než na jejich prodeji. Nebýt ekologických omezení, nikdy by to neskončilo.

3 5
možnosti

Nesmysl. Spalovací motor je ze špatných řešení jen to nejméně špatné.

8 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!