Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

PT Cruiser Coupé: 235 koní, 900 wattů

  17:25aktualizováno  17:25
První generace retroChrysleru pojmenovaného PT Cruser polehoučku odchází z nabídky zámořské automobilky a příznivci netradičního vozu netrpělivě čekají na podobu generace s pořadovým číslem dva. V zapomění však neupadá kabriolet PT Cruiser Convertible, který dělal Chrysleru parádu na jarním ženevském autosalonu. Ten by měl do showroomů vtrhnout začátkem roku 2004.
Chrysler PT Cruiser Coupé

Chrysler PT Cruiser Coupé | foto: Chrysler

Nejžhavější novinkou je však kupé, které pravděpodobně nepochází přímo z rukou inženýrů Chrysleru. Dostupné zdroje říkají, že jde o společný projekt společnosti Decoma international Inc. a techniků z Chrysler Group.

Devatenáctipalcová kola obutá do nízkoprofilových pneumatik P235/35 R19 od Bridgestonu, dávají tušit změny nejen na exteriéru vozu, ale i na podvozku. Použity byly tvrdší tlumiče a celý vůz byl také řádně snížen. Pouhá dvě místa v zadní řadě a devítisetWattová audiosoustava Infinity ohlušující posádku z 18 reproduktorů - to jsou základní charakteristiky PT kupátka.

Zajímavé je barevné pojetí interiéru - "kokpit" řidiče a spolujezdce je vyveden ve světle béžové kůži, zatímco zadní sedadla jsou bledě modrá. Ani v PT Coupé nechybí technické hračičky. Příkladem může být parkovací kamera zabudovaná v zadním spojleru, která nahrazuje klasický parkovací asistent.

Pod kapotou najdeme přeplňovaný motor o objemu 2,4 litru a výkonu 235 koní (175 kW). Nutno poznamenat, že jde o agregát, který prošel "posilovnou". Mimo jiné dostal speciální "turbo kit" a optimalizované výfukové potrubí.

Autoři:


Témata: PT Cruiser, Chrysler


Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.