Diskuze
Kamerový systém začne v dubnu měřit rychlost na opraveném úseku D1
Děkujeme za pochopení.
J77i89ř95í 89K83u15č38e43r18a
to jsou tu všichni tak vymatlaní a vážně si myslí, že jet ve zůžení, kde má pravý pruh 3,15m a levý 2,5m rychle není nebezpečný? lidi proberte se a nafackujte si, neustále chcete předpisy jako v evropě ale sami se chováte spíše jako v rusku!!! jedu s kamionem ve zůžení, jedu schválně mírně přes limit aby neměl nikdo důvod mě předjíždět, protože fouká vítr a s kamionem, který má na šířku 255cm to solidně cloumá, tak mám prostě problém se do toho 315cm širokého pruhu vejít, najednou se objeví značka "střídavá jízda" a pravý pruh se kvůli nájezdu na most ještě zužuje, již není reálné se v pravém pruhu udržet a začínám tedy pár centimetrama zasahovat i do levého. jedu takových 85km/hod a vedle mě do těch zbylých pár centimetrů se začne cpát magor v SUV který prostě celý to zůžení projíždí stovkou a tak nevidí ani teď důvod, proč by měl zpomalit..... A nebo když je vítr ještě silnější, tak na pravý pruh rezignuji a jedu přes oba, pokud začnu do kopce zpomalovat a zpomalím až pod určitou mez, kdy už je vozidlo i přes vítr dostatečně snadno ovladatelné, abych se do pravého pruhu vlezl tak tam přirozeně najedu. Co se mi ale nelíbí, když z ohledem na bezpečnost zvolím tuto jízdu přes oba pruhy a jedu o něco málo rychleji než je maximální limit, když se zamnou objeví blbeček, který se světlama a klaksonem domáhá toho abych ho pustil, přesto že vidí jak semnou vítr hází a že předjíždění v této situaci je vyslovený hazard.
P40e15t25r 92V39o59p52i50č80k35a
jestli mas kamion a jedes kvuli bezpecnosti pres dva pruhy, tak nechapu, proc te nejakej blbecek v suv vubec vzrusuje... ten klakson na tech 18 metru ani nemuzes slyset :D
J94a40n 75P16r52i86b77y38l
Ty jsi slušněj případ.
"jedu schválně mírně přes limit aby neměl nikdo důvod mě předjíždět"
To je solidní věta Ty jet přes limit můžeš a nikdo jinej ne? Nebo seš tady od toho, abys posuzoval kdo o kolik přes limit může jet? Ty jsi se rozhodl, že pojedeš na 80tce třeba 90 a to ti příjde normální, ale když někdo jinej v osobáku chce jet na stejném místě třeba 100, tak je to magor? Kdybys jel předpisovou rychlostí, tak bys měl možná právo moralizovat, ale věta: "je tu 80tka - já jsem rozhodl, že se tady pojede 90 a ostatní tedy nemají důvod jet víc a předjíždět mě" svědčí o tvém omezeném myšlení. Ten co se na tebe lepí a chce jet třeba 100 v mnohem menším a ovladatelnějším autě je v té 100ce míň nebezpečnej, ne ty třeba v té 90tce a má asi tak stejnou pravomoc určovat o kolik se tam pojede rychleji, než ty (tj. žádnou)!.
A tohle je taky hláška století.
"A nebo když je vítr ještě silnější, tak na pravý pruh rezignuji a jedu přes oba, pokud začnu do kopce zpomalovat a zpomalím až pod určitou mez, kdy už je vozidlo i přes vítr dostatečně snadno ovladatelné, abych se do pravého pruhu vlezl tak tam přirozeně najedu.".
Takže když zpomalíš pod určitou mez, tak už je auto lépe ovladatelné a dokážeš se udržet ve svém pruhu? Panebože co je to za větu? Tohle chování není nic jiného, než "nepřizpůsobení rychlosti jízdy stavu a povaze vozovky". Jestli fouká takovej vítr, že nejsi při vyšší rychlosti schopen udržet auto v tvém pruhu, ale v nižší to jde, tak máš sakra zpomalit, aby ses v něm udržel a ne si zabrat i sousední. Tohle je zjevný důkaz toho, jak se vy kamioňáci považujete na nadřazené a myslíte si, že silnice je vaše. "Fouká vítr jak práce, tak si to musím štrádovat sem tam přes dva pruhy". Takhle vy přemýšlíte. Přitom správné myšlení by bylo "fouká vítr jak prase, musím zpomalit, abych se udržel v pruhu a nekličkoval tady přes oba".
Už se těším na samořízené trucky...
J27a79n 89M33a51c58k
A zpomalit Vas nenapadlo? Aha ja zapomnel, vy jste kamionak.
A74l28e91x58a92n51d39e21r 80N43o49v63á57k
Tohle bych toleroval, ale kdyz jede kolona kamionu v normalnim useku bez pridaneho stoupaciho pruhu a najednou nejaky magor, ktery jede o 5 km rychleji nez ostatni vyboci a zacne ostatni predjizdet, tak za tohle bych vam bral hosi kamionovi, papiry. Popr.par pres hubu. Nedej boze, kdyz ten,ktery je predjizdeny je podobne primitivniho razeni a zacne zavodit nebo se snazi toho, ktery predjizdi, nepustit pres sebe. Ridic sice tvrdy chleba ma, ale k tomu umerne natvrdlou palici.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...