Diskuze
V Rakousku otestují 140 km/h na dálnicích, Zelení kvůli tomu zuří
Děkujeme za pochopení.
D87a82v35i27d 51H30o84l31m41a88n
Kdyby posunuli to nesmyslné IG-L o dvacet nahoru, nemuseli by jinde zvedat na 140.
M37a11r25e42k 42H51r53u42b47y
Popravde vubec nechapu, ze ty zelene kaspary jste vubec nekdo posloucha.
Maji asi takovou relevanci jako libovolne jine fanaticke sekty, vecne argumenty nula.
J44o19s48e35f 80T46r35ö58g62l
Trocha matematiky: Při konstantní rychlosti 130 km/h se 1 km ujede za 27,69 sekundy, při 140 km/h za 25,71. Na 88 km úseku je tedy úspora necelé 3 minuty. Z dopravního hlediska nic moc, prošustrovat se dá daleko více na zacpaných úsecích, modernizacích, při výběry mýta v některých alpských tunelech apod. Odstraňování dopravních závad, zkapacitněnňování přetížených úseků (např. proměnlivým značením nebo třeba i proměnlivým počtem pruhů), optimalizace nájezdů a sjezdů, výběru mýta atd. je směr, kterým by se mělo jít při zvyšování rychlosti dopravy.
J50a10n 14V96o86t91a66v16a
po zavedení I-GL (80km/h) úseků prý poklesla nehodovost o 50 %. Měl bych jednu radu zdarma pro naše rakouské přátele. Při rychlostním limu 0 km/h předejdete VŠEM dopravním nehodám.
M96a38r86e43k 43H14r48u77b39y
Zivotni prostredi rozdil nepozna, zato se tam bajecne vybiraji pokuty
J22a87n 13T40a89r61a73b52a
Před 10 lety zkoušeli 160 na A10 a nehodovost výrazně klesla.
G39e36o36r96g 27K54o49m84b47e45r19e75c
„Tempo 140 km/h škodí životnímu prostředí a je nebezpečím pro účastníky silničního provozu,“ kritizoval projekt Hoferův předchůdce Jörg Leichtfried z SPÖ (Sociálně demokratická strana Rakouska).
Zdroj: https://auto.idnes.cz/rakousko-dalnice-140-rychlost-dgj-/automoto.aspx?c=A180730_094305_automoto_fdv
„V roce 2006 byl testován úsek s povolenou rychlostí 160 kilometrů v hodině. Řidiči tehdy lépe dodržovali řazení v pruzích a počet autonehod dokonce poklesl,“
Zdroj: https://auto.idnes.cz/rakousko-dalnice-140-rychlost-dgj-/automoto.aspx?c=A180730_094305_automoto_fdv
zde je nazorne videt jak je opozice vsude uzvanena a ulhana. A socani a zeleni obzvlast.
J11a74n 44T85a12r17a23b69a
V CZ je tempo 160 na dálnici realitou na nehodách se prakticky nijak nepodílí.
Akorát se víc vybere skrytým dozorem, který je rád, že má čárky.
L59u29d59ě47k 39P53r23o16v74a45z22n77í24k
Zelení vřeští zní skvěle
J64a14n 77M22a80c21h66á47č
Zelení zuří....to je dobře,že taky jednou není po jejich,ty jejich šílené zelené nápady,biosložky,nerálné emise,ty stály miliardy a zuřili jsme všichni ostatní.
J28a91n 53E52n96t51e97r
Zelení zuří? On ty zelené škůdce ještě někdo volí?
M51i15r66o76s46l12a28v 20M75e87d
Neřekl bych, že je to až takové drama. Ono je to (dle mého názoru) asi tak, že kdo má nějakou "nabušenou káru", která má maximální rychlost ještě o sto km/h výš, u toho nebude zvýšení spotřeby (a tudíž i množství škodlivin) nikterak závratné. Kdo vlastní "řadovou plečku" se už přiblíží k limitům vozidla a spotřeba mu skutečně stoupne (podobné to bude i u SUV, která mají díky "krabicoidnímu" tvaru a větší výšce větší aerodynamický odpor), jenže vlastníci těchto vozidel si nakonec stejně zvolí takovou rychlost, aby neměli vír v nádrži a nemuseli poslouchat zvýšený aerodynamický hluk a jekot motoru trápícího se na hranici svých možností (takže si nakonec stejně zvolí rychlost, která zohlední zachování komfortu a udržení spotřeby na přijatelné úrovni a vyšší limit ani nevyužijí).
M66i72r40o43s20l12a32v 40S60t46e70i66n73e31r
Zkrátka, jezdím převážně v Německu, tachometr mého Yeti občas, spíše vzácně, ukáže těch 170, čili reálně 160, ale pak to auto už žere.
Moje cestovní rychlost je nastavena tempomatem zpravidla na 130, podle ostatních účastníků trochu méně, nebo více, jedu s odstupem tak 200 m a snažím se jej udržovat konstantní.
Za posledních 90 tis. km mám odhad průměrné spotřeby rozhodně pod 5,5 l /100. Mám 81 kW diesel a 4x4. Nejčastěji jezdím Mnichov- Strakonice, asi 1/2 trasy německá dálnice A92.
V Rakousku při tempu 100 spíše usínám, je to otrava. Také nevidím, proč mám v Rakousku platit za vinětu, když Rakušáci jezdí v Německu zadarmo.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...