Diskuze
V Rakousku budou testovat na dálnici 140 km/h
Děkujeme za pochopení.
P27e39t11r 91B60á68š86a
Nevím kolik z diskutujících jelo někdy autem přes Rakousko. Já jezdím skoro každý rok klasiku do Chorvatska, trasu Víděň - Graz, a vím že musím jet pořád 140+ km/h, pokud chci srovnat rychlost s rakušany, aby mne stále někdo nepředjížděl.
O92d40s16t94r29a30n79ě38n87ý 59U56ž35i34v18a42t26e65l
P53a44v34e19l 46P47r26o19c15h29á27z50k53a
Naprosto srandovní je, když jedete v IG-L zóně 80 a na vedlejší silnici vedoucí souběžně s dálnicí je povolená 100. Rakušàci akorát buzerujou.
L25a49d88i48s16l92a71v 56B81u49č21e97k
Souhlasím s Vámi jen je rychlost vždy spojena s odporem prostředí a tím pádem se spotřebou paliva. Od rychlosti kolem 110km/h roste tato hodnota exponenciálně. To je fyzika
L60a11d91i30s68l74a93v 57K18a20l79o67u31s
JET s TIREM 140 je už hodně. Stejně tak na mopedu.
J12a21k73u18b 69R19e13i20t83e29r
Už teď tam jdou hromady mrtvol. Hlavně maminky s kočárky, cyklisté a zvířátka! Proč neslyším experty Budského a další z BESIPU a CDV???
L21a84d45i33s87l46a54v 32K91a44l15o69u30s
Skoro to vychází tak, že je lepší se Rakousku vyhnout.
R84a74d98o15m53í54r 79A63l93b28e13r62t
Zvýšení dálničního limitu o deset kilometru v hodině se má testovat na autostrádě A1 mezi Vídní a Salcburkem.
Tak to je v čudu. Já jezdím na jih.
T36o77m87a50s 39B11a43r21t37e19k
Nevim jak to chteji testovat, kdyz kdykoliv jedu do Rakouska tak maji nastavene po cele dalnici IGL a muze se jet max. Stovkou.
J67a74n 37C50o18n51s58t94a67n83t15i31n
a) píše se brzdění, ne brždění
b) v článku: "emise rostou společně s nezbytností brždění a zrychlování" - no tak emise nejspíš opravdu rostou zrychlováním, ale rozhodně nerostou brzděním...
P90e93t61r 98Č27e35r37m31á49k
Bylo to v kontextu jestli jet rychleji ale plynule, a nebo pomaleji ale s větším množstvím brždění a následného zrychlování na tu původní rychlost.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!