Diskuze
Rakousko: Zákaz předjíždění kamionů je přínosem
Děkujeme za pochopení.
pehlad
až někdo opraví tu děravou dálnici
Tak zbyde se zbavit kamionů a můžeme jezdit co to dá
Fitipaldi
vstoupili jsme do EU
Každý z těch našich politiků se snaží tak nějak vymyslet novou genialitu a zanechat po sobě pomník viz. bodový systém p. Šimonovského. Rakousko má dost podobný naturel, jako u nás. Nevidím problém, místo experimentů prováděných na našem obyvatelstvu, zkopírovat kompletně celý legislativní systém Rakouský s legislativním systémem u nás. To se týká i bodového systému, výše platů,pokut, zákonů ....
Co s prachama?
No,
hlavně že dnes na výpadovce, kde všichni jeli 80 jel pimbas v bílé dodávce 60 prostředkem, protože si potřeboval napsat SMS kretén jeden.
Nevíte co s prachama? V KPK autoopravně vám od nich pomůžou! http://jirikovice.5u.com" target="_blank" rel="nofollow">http://jirikovice.5u.com
pinguinone
Re: No,
.. chapu ,ze Te garazista nastval... ale jsi tu za kaspara...
Lojza píseckej
ExtraPNEU - málem mi vypadly bulvy z těch cen
a na ExtraPC to samé
inkviz
Re: ExtraPNEU - málem mi vypadly bulvy z těch cen
mě taky takový zloději to je hrozný ceny o 30-90% vyší než jinde
eliska
az konecne dojdete k nazoru
ze rychlost 110 je pro narvanou dalnici kamionama rozumna rychlost pro kazdeho, nebudete resit kdo koho predjel a v jakem faru kdo jel..kdyz muzou jezdit 110 na prehlednych sirokych triproudovych dalnicich s pojizdnym ramenem na obouch stranach v emerice, proc bychom nemohli jezdit 110 v cesku ? Jasne ze se rychlost prekracuje, ale vetsinou se v rychlem pruhu ustali na 130max, zalezi na provozu a zda neni policajt na blizku..kecy ze nekdo neumi rychle si nechte pro zacatecniky..drzet se volantu a slapat na pedal umi kazdy kamiony maji jezdit vpravo, ale muze se stat a musite s tim pocitat, ze i kamion muze jet vlevo a predjizdet jiny pomaly kamion...cim vic predpisu, tim vetsi bordel
Marty
Re: az konecne dojdete k nazoru
Tyhle lidi s pristupem "drzte hubu a krok" nemam rad. Obvykle jedou 100km/h v levem pruhu se skodolibym usmevem jak to pekne brzdi.
Jezdete si kolik chcete, ale pri pravem okraji vozovky
Mrázek
Tomu se říká zodpovědný přístup
Rakousko-promyslíme, otestujeme, navrhneme, schválíme.ČR-navrhneme,schválíme,uvidíme, možná se pak zamyslíme.Jeďte se pane Šimonovský poučit k sousedům a nebo eventuelně už konečně do ,to bude možná nejlepší řešení.
retr0
Kamiony v Cesku dle novych pravidel
Tak je u nas zakazano podle novych pravidel predjizdeni kamionu na dvoupruhove dalnici nebo ne? Ted jsem jel z Prahy do Brna, a kamiony dale vesele blokuji levy pruh...
Ajvn75
Re: Kamiony v Cesku dle novych pravidel
neni ... omezeni se tyka pouze tri a viceproudych silnic v danem smeru, kde kamiony nesmi blokovat nejrychlejsi pruh .. a navic maji v zakone jeste dodatek navic, ze nesmi predjizdet, pokud nemaji dostatecnou rychlost oproti predjizdenemu a umyslne tak omezovat ridice za sebou .. coz je ale dost diskutabilni, jak se tohle bude dokazovat. :-) Nicmene za sebe dodavam, ze jsem rad, ze zvitezil zdravy rozum a ten totalni zakaz predjizdeni nezavedli.
Co s prachama?
No co,
na jednu stranu táhnout se s prázdnou Scanií za přeloženou Ávkou musí být utrpení, na stranu druhou, vyjíždění kamionů " na krev " je riskantní. Skutečně reálné jsou místní úpravy.
Nevíte co s prachama? V KPK autoopravně vám od nich pomůžou! http://jirikovice.5u.com
Radek
Taky v ČR!
Myslím, že i unás jsou nové, kvalitní dálnice, projektované na použití moderních automobilů. Třeba D8, 160km/h ideální cestovní rychlost...Jenže u nás, řidiče řídí zákony, které vymýšlí parta důchodců, které ke všemu vozí řidiči s majákem...Za chvíli zakážou auta uplně, aby se měli čím zaměstnat a všichni budem jezdit autobusem
Martin
ach ty značky nezbedné a čeština nepřesná
....za deště, kdy proměnné značky tak jako tak přikazovaly pomalejší jízdu okolo 100 km/h.... tzn. někdy ukazovaly 105 km/h jindy 98 km/h ... zkratka okolo...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!