Jídla se připravují ve dvou kamionech cestujících s celým tímhle cirkusem po celém závodě. Všechny akreditované osoby (nikdo jiný se do bivaku nedostane) mají nárok na snídani, oběd a večeři. O stravování se stará velká francouzská firma, takže jídla většinou vycházejí z francouzské kuchyně.
Všechny pokrmy se vydávají u dlouhého pultu formou bufetu. Snídaně je nečekaně královská: na výběr jsou sladkosti, vajíčka míchaná i vařená, sýry, uzeniny, jogurty, cereálie, zelenina i ovoce. Samozřejmě káva i čaj.
I obědy bývají pestré. V nabídce je vždy polévka, hlavní teplé jídlo často i s více variantami příloh, studené jídlo, zelenina, ovoce a dezert. Výdej obědů probíhá do 15 hodin.
Složení večeře je podobné a je k dispozici do pozdních nočních hodin. Pokud si někdo z nabídky nevybere, je tu poslední záchrana v podobě těstovinového baru, kde jsou celý den k dispozici teplé těstoviny nejméně se třemi teplými omáčkami. Kdo ví, že stráví celý den mimo bivak, může si v jídelně vyzvednout cestovní balíček s jídlem.
Větší týmy mají často vlastního kuchaře, proto ty největší jezdecké hvězdy v hromadné jídelně nepotkáte. V týmu MRG, se kterým cestuji, nejsou žádné primadony, proto využívají společné stravování. Tým však málokdy stihne dorazit do bivaku před patnáctou hodinou, proto občas musí něco uvařit někdo z týmu sám. Nebývá to nic složitého, většinou těstoviny s omáčkou nebo polévka z pytlíku a vaří ten, kdo má zrovna volné ruce.
Mimo to má s sebou tým velké množství sladkostí, ale především výživových doplňků. Nejvíc k kurzu jsou proteinové tyčinky nebo například sušené maso. Závodníci takto doplňují energii i na cestách. Samozřejmě ne v rychlostních zkouškách, ale na přejezdech nebo při tankování. Potravinové doplňky dodávají energii nejen závodníkům, ale i členům týmu – všichni ze sebe vydávají maximum.