náhledy
Roztáčena jsou všechna čtyři kola prostřednictvím šestistupňové sekvenční převodovky Sadev, kterou jezdec ovládá pákou u volantu.
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Zázemí rallyecrossového týmu Peugeot Hansen
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Rallyecross je disciplína při níž se utkávají jezdci ve vozech přímo vycházejících nebo se hodně blížících rallyovým speciálům.
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Peugeot Hansen již získal titul mistra světa v hodnocení týmů, přestože sezona ještě není u konce.
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Motor musí podle regulí vycházet z pohonné jednotky nabízené v sériovém voze, je však zcela přepracovaný, stejně jako podvozek.
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Peugeot 208 WRX má se sériovým vozem jen málo společného.
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Průměr brzdových kotoučů je 343 mm.
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Dravost jen 1130 kilogramů vážícího speciálu pak krotí brzdy se čtyřpístkovými třmeny na obou nápravách.
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Rallyecrossovy speciál Peugeot má samozřejmě ochranný rám.
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz
Rallyecrossové speciály na startu
Autor: Milan Jirouš, pro iDNES.cz