Diskuze
Fotografem na Dakaru: marný boj s prachem a hledání internetu
Děkujeme za pochopení.
J80a10n 42K81r64u90p31k78a
Hezci fotky z Dakaru jsem videl u Martina Kozaka:
P92e30t45r 26Č83e95r49m22á25k
Nic ve zlém, ale proč tu proboha není tento článek o Chytkovi - nejslavnější český fotograf cross country současnosti co na Dakaru fotí pro ty nejlepší týmy. Při pohledu na výbavu z článku mě jímá poměrné ryzí amatérismus.
O25n11d89ř73e84j 17Č10a21p28k40a
Ten fotil pro Peugeot a ne pro iDnes, takže se od něj reportáže bez dalších nákladů získávají poněkud hůř a tohle holt není redakce, která by byla ochotná vysypat milión na techniku, která je na 99% věcí, co se tu publikují, zbytečná.
P49e66t57r 66K69o34n21í79č71e38k
Jelikož jsem za svoji kariéru pár desítek článků z "polních" podmínek posílal taky, můžu říct, že dělat si starosti s technikou kvůli editaci fotek, tím méně psaním, je tady zbytečný luxus. článek se dá úplně v pohodě napsat na větším telefonu, když už ne tabletu, případné přehmaty stejně vychytá editor, který ví, v jakých podmínkách (foto)reportér pracuje. Stejně tak je nejlepší nastřílet co nejvíc fotek do redakce, pokud aspoň trochu funguje internet, ať si to upraví tam. S každou minutou, kterou strávím úpravou fotek, se zvyšuje riziko výpadku, a pak už nepošlu nic, ani ilustračku k článku. Tím samozřejmě nechci říct, že by autor měl fotit na mobil a psát článek do e-mailu bez diakritiky, ať si to doma přepíšou... i když to druhé jmenované jsem dělal taky, všechno se stihlo a MacBook jsem na to nepotřeboval...
M82a57r84t24i77n 15M62i77k20u40l92e86n77k20a
v bivaku jsem si vsiml několik satelitu měl jsem zato, že jde prave o internet ze satelitu ;-)
O38n25d43ř95e44j 63Č74a91p72k25a
Od pořadatele určitě bude, ale jak tu psali, chce za to nesmysl. Z našich tam měla vlastní satelitní spoj Buggyra, zbytek to řešil přes mobil a místní SIMky.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...