Diskuze
Rallye Dakar je hlavně byznys. I státy platí za propagaci, říká Jan Říha
Děkujeme za pochopení.
P32e60t80r 55L84a87n65d26a
Paříž - Alžír - Dakar. To byla klasika. Ale nějaká Bolívie, Uruguay, Peru a já nevím co v jižní Americe, jak se tomu může rovnat? A ještě tomu říkají Dakar... Nikoho to tady nezajímá a oni do toho rvou takových peněz!
V43i23k85t74o20r 45K88o31š50k69a
Dakar už rozhodně není to co byl.... kdo si přečte knihu od J. Kaliny. Dlouhá křivolaká cesta, tak pochopí o čem to bylo a kde byla původní myšlenka... Kdyby T. Sabine žil, možná by to pořád mělo nádech dobrodružství jako na začátku. Ale kdo ví... každopádně už to není ono.
M16a61r77t75i19n 46P95l34z45á70k
Stejně jako Coubertin by se divil, co se stalo z olympiády... prostě evoluce.
P69e24t86r 88D18v75o49r56a41k
Supr nadpis. Pro lidi, co se na to celý rok připravují, ladí techniku, formu a shánějí peníze aby si pak během dvou týdnů šáhli na dno je to vskutku stručné a výstižné shrnutí jejich práce
O62n90d83ř45e25j 92Č43a57p62k27a
On tam jezdí za ASO, pro ty to vážně nic jiného, než byznys není... stačí kouknout, jakou raketu chtějí za startovné. Že to je pro závodníky (možná s výjimkou několika továrních týmů na špičce) o dost víc, je věc druhá
J15a68n 46M85a84c58h54á84č
Rally Dakar. To je pro mě Karel ,,Dakar" Loprais,Afrika,Jan de Roy a jeho sprint s Turbotwinem,kdy si namazal na chleba Ariho Vatanena s Peugeotem,Liazky,Tatry....to už ted je všechno jinak a není to ono.
J71a19n 88M63a30l55ý
Nechci mít rejpavý kecy, ale tyhle články o veliký šanci jsou před každým Dakarem a pak se vždycky z čista jasna něco zvrtne a nevyjde to.
M73a97r98t85i12n 69P48l74z19á16k
Nic o "velké šanci" v článku není a pokud jde o rozhovor, tak tam JŘ vysvětloval, na čem všem výsledek záleží.
M10a31r25t62i81n 74P88l42z16á24k
Tak zrovna v autech jsou favoriti jasní, Peugeot si jako obvykle pojede svoji ligu...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...