Závodní vozy nemají s běžnými produkčními vozy vlastně nic společného.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I helikoptéry organizátorů prošly ve volný den servisem a údržbou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Volný den uvítali i organizátoři.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jacopo Cerutti a všichni ostatní jezdci obdrželi po příjezdu La Paz věnec koky. Místní obyvatelé žvýkání koky doporučují kvůli aklimatizaci ve vysoké nadmořské výšce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tým MRG rozkládá poprvé svou základnu pod střechou a na pevném povrchu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ve volný den mají nejvíc práce mechanici.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Po šesti etapách potřebuje zásadnější servis i čtyřkolka Ollie Roučkové z týmu MRG.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pavel Bartůněk servisuje stroj našeho nejlepšího jezdce v soutěži Milana Engela.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Václav Hucl servisuje čtyřkolku Ollie Roučkové.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Milan Engel si připravuje roadbook na další etapu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ollie Roučková využlia volný den i pro spojení s domovem a fanoušky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ollie Roučková se svým mechanikem vybírají na střeše doprovodného vozidla týmu MRG pneumatiky pro příští etapu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Většina závodníků využila volný den k relaxaci a nabrání energie do dalších osmi etap.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Energii je potřeba doplnit především jídlem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Honza Veselý a ostatní závodníci si servisují stroje bez cizí pomoci, a proto moc volna neměli.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Milan Engel si přepral své závodní oblečení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Z předchozí šesté etapy bylo co sušit.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Občas se hodí každá ruka, a tak jsem i já dostal od managera týmu Ervína Krajčoviče speciální úkol. Nepochybuji o tom, že ho po mně pečlivě zkontroloval.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
La Paz leží ve výšce 3600 metrů, do kterých jsme vystoupali velice rychle, proto jsem i já rád doplnil kyslík. Tým MRG zná tyto problémy z minulých ročníků a je na tuto situaci dobře připraven.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V celém bivaku se ve volný den pracovalo na technice.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tým Peugeot pracuje na voze Carlose Sainze.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Factory team KTM
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Factory team Hondy
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tým Martina Macíka
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I Martin Macík se chtěl spojit s domovem a řešil připojení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tým Buggyra a vůz Martina Kolomého
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Martin Kolomý jako vždy v dobré náladě
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Mechanici vozů Mini měli napilno.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ford Ranger Martina Prokopa
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Mechanici Martina Prokopa zrepasovali během volného dne celý vůz.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Interiér Prokopova Fordu Ranger
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vůz Davida Ouředníčka
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I mechanici Davida Ouředníčka se bez obav pouštěli do zásadnějších oprav a výměn.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ve všech týmech vypadal volný den podobně.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Voják bolívijské armády na motocyklu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vojáci bolívijské armády
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Bivak byl umístěn ve vojenských kasárnách.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Všude v bivaku bylo velké množství vojáků.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vojenský policista bolívijské armády
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz