"To byla ale jediná nepříjemnost. Počasí v Česku bylo totiž tradičně výborné, stejně jako atmosféra,“ hodnotil závod jeden z pořadatelů Tomáš Salov.
Šest set kilometrů po silnicích Saska, Krušných hor nebo Českého Švýcarska zvládlo bez větších problémů 186 posádek.
Vítězem se nakonec stali Maďaři Adam Ilkovics a Zoltán Mozes s vozem Alfa Romeo z roku 1942. V první desítce se umístily dvě české posádky, čtvrtí Petr a Tomáš Fialové ve Ferrari 330 GT z roku 1965, devátí Josef Juračka a Hana Kindlová se Škodou Felicia kabriolet z roku 1960.
Jezdci během závodu museli zvládnout také devatenáct dovednostních zkoušek. Například ve Varnsdorfu měli na ujetí stometrové vzdálenosti třináct vteřin. Rychlejší i pomalejší jízda znamenala trestné body. Při rallye nejde o rychlost, protože se jede za běžného provozu, ale o přesnost a šikovnost. A také požitek z jízdy.
"Třeba do Českého Švýcarska jezdí všichni rádi. Rádi si užívají krásné přírody i skvělých fanoušků,“ dodal Salov. Právě kvůli setkání veteránů s lidmi se konala delší zastávka v Krásné Lípě.