Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Range Rover Evoque: metrosexuální zálesák

Fešák, který se nezalekne ani půlmetrového brodu. Nejmenší landrover uhrane designem, okouzlí luxusem a překvapí terénními schopnostmi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

Falewick

28. 11. 2011 18:22
tohle už ani není metro

to je auto pro osoby obou pohlaví, pokud jsou ovšem na chlapy....

0 0
možnosti
P

Pavel_N

27. 11. 2011 18:14
Hádanka - auto které si na nic nehraje

Lesáci, horalé, zemědělci a podobné profese si jej již oblíbili pro jeho schopnost překonávat značné terénní překážky, nenáročnou obsluhu a údržbu, což spolu s pořizovací cenou jsou zásadní atributy na nichž je postaven vynikající poměr cena – užitné vlastnosti. To vše je umocněno následujícími parametry; světlá výška=210 mm, nájezdový úhel´=30°, přejezdový úhel=23°, sjezdový úhel=36° a brodivost=350 mm. Ve verzi 4x4 je vybaven manuální šestistupňovou převodovkou s velmi krátkým prvním převodem a jednoduchým, intuitivním ovládáním pohonu všech kol. Smluvní záruka výrobce na vůz je 3 roky nebo 100 000 km zdarma. To vše za cenu nižší než 300 tisíc korun (samozřejmě verze 4x4, o dvoukolkách v terénu nemá cenu se bavit!)

TAK SE UKAŽ TY METROSEXUÁLNÍ KRASAVČE ZA CENU PŘES 800 TISÍC KORUN (u dvoukolky), jseš opravdu o víc jak půl milionu lepší?

 

TAK SE UKAŽ TY METROSEXUÁLNÍ KRASAVČE ZA CENU PŘES 800 TISÍC KORUN (u dvoukolky), jseš opravdu o víc jak půl milionu lepší?

0 0
možnosti
PK

chicocheco

26. 11. 2011 21:21
Sice nevím,

co to znamená "prďácký" design, ale tenhle mazel se povedl. Svoje zákazníky si určitě najde. Na druhou stranu typickým Land Roverem byl a vždycky bude Defender, škoda, že se ho automobilka zbavuje :-(

0 0
možnosti
J

jachym2

26. 11. 2011 16:33
Myslim, že jeho nejčastějším revírem bude

parkovišetě před americkým k-martem. A tam myslim, že brodivost půl metru je celkem dostačující :-). Jinak ale pěkné auto. Otázkou je, aby se tento výrazný design přiliš rychle neokoukal a nezestárnul...

0 0
možnosti
FH

Darik H

26. 11. 2011 14:29
Hmmmmm

Pekny Ind !!!

0 0
možnosti
H

habr

26. 11. 2011 11:11
Elektronika která řídí auto v terénu

- to není auto do terénu, ale jen pro lidi co neumí v terénu používat mozek.  Kouzlo jízdy v terénu není v tom, že elektronika za mne kde co vyřeší, ale, že dokáži terén dobře "přečíst", vybrta si správnou trasu a případně se z problému vykopat lopatkou.

Do terénu má být auto co nejjednodušší,aby se nechalo prolít vodou a tím zbavit nečistot po jízdě, řidič se nemusel bát koroze kontaktů na elektronických vychytávkách, selhání elektroniky apod.

Toto jsou auta pro lidí co si budou myslet, že v terénu umí jezdit.  A nebo aby po polní cestě dojeli někam na mez, kterou si vzápětí vystříkají insekticidy aby náhodou jin nějaký mravenec či brouk nepřelezl přes deku.

0 0
možnosti
J

Jatt85

25. 11. 2011 18:20
Zaujme okamzite!!

Videla jsem tridverovou verzi minuly tyden v Londyne a okamzite na sebe srthla pohledy vsech kolemjdoucich, vcetne mne. Opravdu krasne auto, super design a proporce. Gratulace!

0 0
možnosti
JL

Carmel Tel

25. 11. 2011 17:48
Po rokoch auto co ma zaujalo, celkovo

Super R^ celkovo vyzera ze ma charizmu ale ale aby nemalo mechanicke muchy. Ale cena tu bude o 100% viac ako v cechach.... To uz potom radsej jazdene EVO , s tym a z 4*4 si uzijete na snehu viac, a aj cez leto ak vas nezameraju

0 0
možnosti
M

malan8

25. 11. 2011 16:46
HELE, DESIGN

...tak ono to jde, když se chce!

0 0
možnosti
DK

druhý králík

25. 11. 2011 15:04
osobně

by mi ta třídveřová verze stačila, pětidveřovou až děti povyrostou :))

0 0
možnosti
RH

PiPiiiiiK

25. 11. 2011 17:15
Re: osobně

podle mě tohle hezčí, sportovnější. Pokud souhlasíte je jediná varianta...kupte manželce kombíka a máte vystaráno :-). Přece by jste nechtěl aby ty krásný sedačky někdo pokydal kečupem z hranolků. Někdo to udělat mě tak to si raději do kolena zatluču hřebík než se na to dívat

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...