Diskuze

Range Rover Evoque: metrosexuální zálesák

Fešák, který se nezalekne ani půlmetrového brodu. Nejmenší landrover uhrane designem, okouzlí luxusem a překvapí terénními schopnostmi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Falewick

28. 11. 2011 18:22
tohle už ani není metro

to je auto pro osoby obou pohlaví, pokud jsou ovšem na chlapy....

0 0
možnosti

Pavel_N

27. 11. 2011 18:14
Hádanka - auto které si na nic nehraje

Lesáci, horalé, zemědělci a podobné profese si jej již oblíbili pro jeho schopnost překonávat značné terénní překážky, nenáročnou obsluhu a údržbu, což spolu s pořizovací cenou jsou zásadní atributy na nichž je postaven vynikající poměr cena – užitné vlastnosti. To vše je umocněno následujícími parametry; světlá výška=210 mm, nájezdový úhel´=30°, přejezdový úhel=23°, sjezdový úhel=36° a brodivost=350 mm. Ve verzi 4x4 je vybaven manuální šestistupňovou převodovkou s velmi krátkým prvním převodem a jednoduchým, intuitivním ovládáním pohonu všech kol. Smluvní záruka výrobce na vůz je 3 roky nebo 100 000 km zdarma. To vše za cenu nižší než 300 tisíc korun (samozřejmě verze 4x4, o dvoukolkách v terénu nemá cenu se bavit!)

TAK SE UKAŽ TY METROSEXUÁLNÍ KRASAVČE ZA CENU PŘES 800 TISÍC KORUN (u dvoukolky), jseš opravdu o víc jak půl milionu lepší?

 

TAK SE UKAŽ TY METROSEXUÁLNÍ KRASAVČE ZA CENU PŘES 800 TISÍC KORUN (u dvoukolky), jseš opravdu o víc jak půl milionu lepší?

0 0
možnosti

chicocheco

26. 11. 2011 21:21
Sice nevím,

co to znamená "prďácký" design, ale tenhle mazel se povedl. Svoje zákazníky si určitě najde. Na druhou stranu typickým Land Roverem byl a vždycky bude Defender, škoda, že se ho automobilka zbavuje :-(

0 0
možnosti

jachym2

26. 11. 2011 16:33
Myslim, že jeho nejčastějším revírem bude

parkovišetě před americkým k-martem. A tam myslim, že brodivost půl metru je celkem dostačující :-). Jinak ale pěkné auto. Otázkou je, aby se tento výrazný design přiliš rychle neokoukal a nezestárnul...

0 0
možnosti

Darik H

26. 11. 2011 14:29
Hmmmmm

Pekny Ind !!!

0 0
možnosti

habr

26. 11. 2011 11:11
Elektronika která řídí auto v terénu

- to není auto do terénu, ale jen pro lidi co neumí v terénu používat mozek.  Kouzlo jízdy v terénu není v tom, že elektronika za mne kde co vyřeší, ale, že dokáži terén dobře "přečíst", vybrta si správnou trasu a případně se z problému vykopat lopatkou.

Do terénu má být auto co nejjednodušší,aby se nechalo prolít vodou a tím zbavit nečistot po jízdě, řidič se nemusel bát koroze kontaktů na elektronických vychytávkách, selhání elektroniky apod.

Toto jsou auta pro lidí co si budou myslet, že v terénu umí jezdit.  A nebo aby po polní cestě dojeli někam na mez, kterou si vzápětí vystříkají insekticidy aby náhodou jin nějaký mravenec či brouk nepřelezl přes deku.

0 0
možnosti

Jatt85

25. 11. 2011 18:20
Zaujme okamzite!!

Videla jsem tridverovou verzi minuly tyden v Londyne a okamzite na sebe srthla pohledy vsech kolemjdoucich, vcetne mne. Opravdu krasne auto, super design a proporce. Gratulace!

0 0
možnosti

Carmel Tel

25. 11. 2011 17:48
Po rokoch auto co ma zaujalo, celkovo

Super R^ celkovo vyzera ze ma charizmu ale ale aby nemalo mechanicke muchy. Ale cena tu bude o 100% viac ako v cechach.... To uz potom radsej jazdene EVO , s tym a z 4*4 si uzijete na snehu viac, a aj cez leto ak vas nezameraju

0 0
možnosti

malan8

25. 11. 2011 16:46
HELE, DESIGN

...tak ono to jde, když se chce!

0 0
možnosti

druhý králík

25. 11. 2011 15:04
osobně

by mi ta třídveřová verze stačila, pětidveřovou až děti povyrostou :))

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

25. 11. 2011 17:15
Re: osobně

podle mě tohle hezčí, sportovnější. Pokud souhlasíte je jediná varianta...kupte manželce kombíka a máte vystaráno :-). Přece by jste nechtěl aby ty krásný sedačky někdo pokydal kečupem z hranolků. Někdo to udělat mě tak to si raději do kolena zatluču hřebík než se na to dívat

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...