Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Golf pro mořského vlka prošel krysím tuningem

aktualizováno 
Rat style tuning ukazuje sympaticky nevážnou tvář úprav aut. Za výtvory na první pohled zralými na odvoz na vrakoviště jsou stovky hodin práce a spousta peněz. Na slavném srazu GTI u rakouského jezera Wörthersee se představil tento krysák postavený z Volkswagenu Golf.

35. GTI Treffen am Wörthersee | foto: Lukáš Hron, Mobil

Dřevěné nárazníky a komplet interiér, sedačky potažené pytlovinou, místo volantu kormidlo, u stropu lustr s pavučinou jak z hradu hrůzy, mech, ozdoby ze šroťáku... Na ježdění to zrovna není, humbuk ovšem vyvolá, kamkoliv zavítá.

Fotogalerie

Volkswagen Golf ošuntělého mořského vlka je hlavně inspirací pro roztodivné příběhy, které publikum napadají. A taky oslavou neuvěřitelné invence a píle samotného tvůrce.

Rat style je nejsympatičtější disciplína tuningu dávající vzniknout originálním uměleckým dílům. Nejoblíbenějšími obětmi krysích tunerů (rat je anglicky krysa) bývají hlavně Volkswageny Golf všech generací a v Česku třeba favority.

Nejlépe je, když auto vypadá co nejomšeleji, pod olezlou a orezlou slupkou (tuneři mají dokonce postup, jak rezavění urychlit) se však ukrývá technika ve stoprocentním stavu, mnohdy pořádně upravená.

Zohavení se meze nekladou, nesmí chybět přídavná mlhovka visící na předním nárazníku a spousta stylových oldschoolových doplňků, které většinou nemají žádnou souvislost s autem.

Autor:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Torzo MG J2, které nalezli archeologové v oblasti Larkhill.
Autofotka týdne: Archeologové hledali svědky války a vyhrabali auto

Oblast okolo Larkhill, městečka zapomenutého kdesi ve středu Británie, už dlouho systematicky prozkoumávají archeologové. To místo, které je na dohled...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Škoda 450
Před 60 lety představili v Brně Škodu 450, předchůdkyni Felicie

Přesně před šedesáti lety, na podzim roku 1957, na třetím ročníku Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně představila Škoda model 450. Parádní kabriolet,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.