Diskuze
Re.volt: Sdílenou elektrickou myš neprohánějte ostrými zatáčkami
Děkujeme za pochopení.
M78i91l28o83s44l27a56v 52U72r29b18a30n
A jak to auto pozná, že řidič není nalitej? Podle mě by to u sdílených aut mělo být vyřešeno. Chápu, je to na zodpovědnosti každého řidiče - uživatele, ale znáte to. Nakrmí se škopkama a pak je z toho půlnoční závodní dráha.
V97l26a51s66t15i24m65i66l 74T55e43n79c33e35r
A vaše auto pozná, že jste nasáklej jak houba?
P51e89t89r 85B64á70č49a
Zadne sdilene kram rozhodne prohanet nebudu, nemejte strach.
J38a11k86u29b 69S89e92k95e67r38a
Nevím na kolik je to bezpečnější než kolo/skůtr/koloběžka, protože toto vozidlo zabírá místo téměř jako auto, ale je pomalejší a nemá kam uhnout. Na kole apod. mě v nejhorším objedou.
Jinak ta oktávka, o které se píše v článku, ta neujela. Jen se ji spustilo turbo, zadýmovala se a nešla vidět.
J76i27ř77í 69P25o64k46o45r34n72ý
až do toho narazí zezadu nějaká zpovikaná mamina v SUV.......tak z Revoltu zůstane jen hromádka smetí
I69v17a27n 80G33a71l41a49m57b22i73c32a
Asi již jsem starý, ale vůbec nechápu, proč si to někdo může půjčit. Za 360 na hodinu se v Praze dostanu taxíkem kam budu chtít, a nebo s lístkem za 32 Kč MHD ještě spolehlivěji. Pokud chci něco nakoupit (nákup) a nemám auto, tak jestli se nemýlím, dovoz do bytu je u e-shopů a potravinami většinou zdarma, nebo max. za 120 Kč/nákup. Nějak jsem nepochopil cílovou skupinu klientů. Ale vzhledem k tomu, že tato vozítka v Praze potkávám, jistě svoji cílovou skupinu mají, jen nevím kdo si to vlastně půjčí a proč?
T84o37m83á33š 85K76u41c75h17a22ř
Hlavně ze zvědavosti a z legrace. Asi jako když platíte za pouťovou atrakci.
M46a44r14t39i47n 25P46l80z11á17k
Tenhle krám bude na silnicích akorát zdržovat... občas potkávám Aixam a je za trest, za tím jet...
V95á87c18l62a80v 79K97o25v71á95ř
Aixam je skutečně zážitek, zvlášť v kopci (třeba Hrdlořezy - Jarov...)
J47a13n 96D35l22o26u67h84ý
Za 360kc dojedu autem na lpg az do ostravy :-D cili 4 hod jizdy. Tenhle zlutej kram si pujci tak maximalne nejakej hipster co si misto auta koupil ipad za 130 tisic :-D
Š25i54m42o84n 74M18a43r59t17y83n98e30k
Ale, zase nepřehánějte.
Z Prahy do Ostravy dojedete za 360 Kč maximálně za níklady na palivo. Ale. provoz auta není jen o palivu. Takže si připočtěte dalších cca 720 Kč (ty ostatní náklady pod 2 kč/km se prostě nedostanete) - celkem tedy dojedete do Ostravy za nějakých 1 100 Kč.
M47i46k71u65l54á70š 74K98a27l17i29n64a
Hlavne jsme radi ze s tim parkujete vsude mozne.
Na chodniku, na imvalidech....
M63a62r38e88k 90J62a18n83e85č32k40a
Jinde tyhle půjčovny i vzhlednějších elektrokrámů sice krachují, ale v Práglu to zaručeně vyjde Problémem bude právě to zacházení s půjčenou věcí
J42a20n 47D41l41o12u12h38ý
Cekam, kdy s toho nejaci "neprizpusobivi" jedinci vyndaj baterku, co tvori pulku ceny auta, aby ji nechali zrecyklovat za desetinu ceny Drive se kradli kola,haubny,masky, svetla, v budoucnu se budou krast hlavne baterie , pokud nebudou integrovane v podvozku, coz jde proti "servisovatelnosti" elektrickeho auta.
J52a82k83u43b 76K62r18o66u24p41a
Co je na tom sdíleného? Normální autopůjčovna.
R59a70d49e85k 83N44e58u51m69a52n53n
normální není - nemusí platit za vlastní dvorek - parkoviště a může zdarma parkovat po ulicích
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...