Diskuze

Re.volt: Sdílenou elektrickou myš neprohánějte ostrými zatáčkami

Potkáte je na ulici a můžete si je půjčit, ale není to hned. Cena je docela rozumná a jízda je silný zážitek. Otestovali jsme pro sdílené elektroautíčko Re.volt.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A jak to auto pozná, že řidič není nalitej? Podle mě by to u sdílených aut mělo být vyřešeno. Chápu, je to na zodpovědnosti každého řidiče - uživatele, ale znáte to. Nakrmí se škopkama a pak je z toho půlnoční závodní dráha. ;-)

0 2
možnosti

A vaše auto pozná, že jste nasáklej jak houba?

3 0
možnosti

P51e89t89r 85B64á70č49a

21. 11. 2018 14:25

Zadne sdilene kram rozhodne prohanet nebudu, nemejte strach.

0 1
možnosti

Nevím na kolik je to bezpečnější než kolo/skůtr/koloběžka, protože toto vozidlo zabírá místo téměř jako auto, ale je pomalejší a nemá kam uhnout. Na kole apod. mě v nejhorším objedou.

Jinak ta oktávka, o které se píše v článku, ta neujela. Jen se ji spustilo turbo, zadýmovala se a nešla vidět.

2 0
možnosti

Jak se spousti turbo? :-)

1 0
možnosti

až do toho narazí zezadu nějaká zpovikaná mamina v SUV.......tak z Revoltu zůstane jen hromádka smetí

8 0
možnosti
Foto

Asi již jsem starý, ale vůbec nechápu, proč si to někdo může půjčit. Za 360 na hodinu se v Praze dostanu taxíkem kam budu chtít, a nebo s lístkem za 32 Kč MHD ještě spolehlivěji. Pokud chci něco nakoupit (nákup) a nemám auto, tak jestli se nemýlím, dovoz do bytu je u e-shopů a potravinami většinou zdarma, nebo max. za 120 Kč/nákup. Nějak jsem nepochopil cílovou skupinu klientů. Ale vzhledem k tomu, že tato vozítka v Praze potkávám, jistě svoji cílovou skupinu mají, jen nevím kdo si to vlastně půjčí a proč?

7 2
možnosti

Hlavně ze zvědavosti a z legrace. Asi jako když platíte za pouťovou atrakci.

12 0
možnosti

Tenhle krám bude na silnicích akorát zdržovat... občas potkávám Aixam a je za trest, za tím jet...

4 0
možnosti

Aixam je skutečně zážitek, zvlášť v kopci (třeba Hrdlořezy - Jarov...)

1 0
možnosti

J47a13n 96D35l22o26u67h84ý

21. 11. 2018 8:29

Za 360kc dojedu autem na lpg az do ostravy :-D cili 4 hod jizdy. Tenhle zlutej kram si pujci tak maximalne nejakej hipster co si misto auta koupil ipad za 130 tisic :-D

5 2
možnosti
Foto

Ale, zase nepřehánějte.

Z Prahy do Ostravy dojedete za 360 Kč maximálně za níklady na palivo. Ale. provoz auta není jen o palivu. Takže si připočtěte dalších cca 720 Kč (ty ostatní náklady pod 2 kč/km se prostě nedostanete) - celkem tedy dojedete do Ostravy za nějakých 1 100 Kč.

6 1
možnosti

Hlavne jsme radi ze s tim parkujete vsude mozne.

Na chodniku, na imvalidech....

1 0
možnosti

Jinde tyhle půjčovny i vzhlednějších elektrokrámů sice krachují, ale v Práglu to zaručeně vyjde :-P Problémem bude právě to zacházení s půjčenou věcí ;-)

9 0
možnosti

J42a20n 47D41l41o12u12h38ý

21. 11. 2018 13:10

Cekam, kdy s toho nejaci "neprizpusobivi" jedinci vyndaj baterku, co tvori pulku ceny auta, aby ji nechali zrecyklovat za desetinu ceny;-D Drive se kradli kola,haubny,masky, svetla, v budoucnu se budou krast hlavne baterie ;-D, pokud nebudou integrovane v podvozku, coz jde proti "servisovatelnosti" elektrickeho auta.

0 1
možnosti

Co je na tom sdíleného? Normální autopůjčovna.

18 0
možnosti

normální není - nemusí platit za vlastní dvorek - parkoviště a může zdarma parkovat po ulicích

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...