Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Recept na asfaltový ementál: za výtluk může voda, na škodu je pojistka

Víc než polovina řidičů si myslí, že české silnice jsou v horším stavu než minulý rok a výmolů je čím dál více. Vznikají v prasklinách vozovky, do kterých nateče voda, zmrzne a roztrhá povrch.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

terezav

26. 2. 2011 20:56
někde jsou výtluky a někde už silničáři opravovali....

.....jenže je problém v tom, že tam kde je to již "opravené" to je také na nic, protože je to místo díry drobná vyvýšenina; takže jsme si nepomohli; myslím, že by měl být nějaký zákon na hmotnou zodpovědnost; protože takhle zaplácnout bych to snad uměla i jáRv

0 0
možnosti

Bajlajfik

26. 2. 2011 18:51
banánová republika

Hele lidi jednou se stejně někdo někde domluví a půjde někomu zrozbít držku, protože tohle snad ani není možný. Platím daně jako kr@tén  na silnice v ceně benzínu a silnice jsou  roztřískaný. Tak nevím jestli se někam neodstěhuju. Kde  jsou normální lidi a normální zákony a ne jako v týhle banánový republice která si všechno vyloží jak se jim zrovna hodí. Tohle je fakt už hnus. 

ps. pozdravuji cenzory.

0 0
možnosti

mcsoap

26. 2. 2011 19:57
Re: banánová republika

Kdekoliv na západ, i po Evropě. Já neřeším kam emigrovat, to už mám rozhodnutý (USA), přemýšlím, jestli se zúčastním dalšího cinkání klíčema...

0 0
možnosti

trox22

26. 2. 2011 12:52
Tomuto říkám opravdový výtluk

http://www.youtube.com/watch?v=uZonCgTJKX4 ;-D

0 0
možnosti

eurogo

26. 2. 2011 14:05
Re: Tomuto říkám opravdový výtluk

:-D dobrý, no takže se tu máme vlastně ještě dobře :)))

0 0
možnosti

yeraslow

25. 2. 2011 21:01
Každému jedno SUV

Každému řidiči stát dá jedno SUV a nemusí vůbec cesty opravovatR^ Cesty ničí především nákladní doprava! Ta pokud se nepřesune na železnici, tak je to o ničem. Tranzitní kamióny nemají na cestách co pohledávat!

0 0
možnosti

Martin 2011

25. 2. 2011 22:02
Re: Každému jedno SUV

Jako majitel SUV ti mohu říct že větší světlá výška v kombinaci s nízkoprofilovými pneumatikami které jsou na většině SUV nemá nic společného s pohodlím. Trpíš zcela stejně jako v osobním voze. Pokud tedy nemáš vzduchové pérování.

0 0
možnosti

bordelář

25. 2. 2011 19:42
safra

na to holt musí být odborník aby nám tohle zdělil ;-D;-D;-DR^ bože

0 0
možnosti

kafy

1. 3. 2011 8:05
Re: safra

no, ty jsi koukám také odborník :D

0 0
možnosti

mcsoap

25. 2. 2011 19:14
Co to je za nesmysle

Prosím vás proč mi říkáte jak to vzniká? To přece NIKOHO VŮBEC NEZAJÍMÁ. Jediný co vím je, že D1 by se dala do perfektního stavu zbrousit za 60 tisíc na kilometr, jenže z toho se nedá ukrást tolik co z miliardy na kilometr, takže nic. Před měsícem tekla veškerá ropa přes Egypt, teď teče všechno přes Libyi (jaká náhoda), takže máme litr za skoro 40 korun. To poslední co mě zajímá je "proč a jak výtluk vzniká", pro mě je podstatný, že začínám závidět majitelům SUV pohodlnou jízdu po tom městským bitevním poli.

0 0
možnosti

habr

25. 2. 2011 19:55
Re: Co to je za nesmysle

Neboj - to jen mylná představa, že SUV lépe zvládne  díry. Naopak - možná menší, ale do velké musí pomalu stejně jako klasika. A když se vyvede - tak oprava přední nápravy je opět v jiné cen než klasika.

0 0
možnosti

WIFI

25. 2. 2011 18:20
Odborník

"    Za výtluky obecně může hlavně historicky stavba komunikací a jejich podloží. V minulosti se šetřilo na technologii a silnice nebyly stavěny na dnešní zátěž."

No tak tohle bych si nedovolil vypustit ani náhodou. V mém okolí je mnoho silnic, které byl rekonstruovány či nově budovány po revoluci a jejich stav je řádově horší než povrchy dělané např. v 80. letech.

0 0
možnosti

JeFFik

25. 2. 2011 20:12
Re: Odborník

a to snad vylučuje to co bylo řečeno v článku?

0 0
možnosti

Firlet151

25. 2. 2011 17:11
...

Uz jsem to tu onehdy psal - kazdy pred dirou zpomaluje a vyhyba se ji jak silenec, div nevjede uplne do protismeru ... Ja na to jdu presne opacne .. zadnym diram se nevyhybam a zjistil jsem, ze kdyz je prejizdim v rychlosti 90+ km/h, tak je vymol skoro neznatelny - plati to i u hlubokych der .. prejezdu apod.... Nikdy jsem se zadnym diram nevyhybal, ani nezpomaluji a mam na originalnich tlumicich najeto pres 200 000 km a jsou v pohode ...

0 0
možnosti

Jardajar

25. 2. 2011 18:53
Re: ...

Divné, někdy to zkusím ve služebáku.;-D

0 0
možnosti

superkutil

25. 2. 2011 17:08
Za stav silnic může majitel komunikace a její správce!!!

Kdyby lépe a včas opravovali trhliny ve vozovce, tak se tam nedostane voda.

0 0
možnosti

superkutil

25. 2. 2011 17:07
To jsou komici

Rozlomil jsem na jedné takové osamocené díře lité kolo podélně a správce komunikace mi při žádosti o náhradu škody napsal:

Ve Vašem případě k porušení § 4 zákona č. 361/2000 Sb. odst. a):

Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen chovat se ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví ani majetek jiných osob ani svůj vlastní, aby nepoškozoval životní prostředí ani neohrožoval život zvířat, své chování je povinen přizpůsobit zejména stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, povětrnostním podmínkám , situaci v provozu na pozemních komunikacích, svým schopnostem a svému zdravotnímu stavu.

...

0 0
možnosti

superkutil

25. 2. 2011 17:07
Re: To jsou komici

...a k porušení § 18 odst. 1 výše uvedeného zákona:

1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, kategorii třídě, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat, smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...