Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Toyota si utahuje ze starého priusu. Ten nový umí rošťárny

aktualizováno 
Finále ligy amerického fotbalu Super Bowl je pro USA rovno státnímu svátku. Kromě fotbalových týmů se na něj připravují také firmy a jejich reklamní agentury. Vysílací čas v předělech Super Bowl patří k nejdražším vůbec. Už tradičně se extra na tuto příležitost připravují automobilky.

Podívejte se na tři nejlepší reklamy letošního ročníku.

Stamiliony diváků letos pobavila reklama Toyoty. Nejakčnější a zároveň nejvtipnější spot propaguje paradoxně nejbezkrevnější auto současnosti. Hybridní prius je vším jiným, jen ne předmětem řidičské vášně. V podání natvrdlých bankovních lupičů, kteří mají víc štěstí než rozumu, se ale prius nejnovější třetí generace, který ještě není v Evropě k dostání, ukazuje jako schopné auto, umí dokonce jezdit bokem. Pro rejpaly: nemusí to být fikce, nejnovější generace hybridní toyoty může mít také pohon všech kol.

S Toyotou se o titul nejlepší reklamy letošního Super Bowlu přetahuje Hyundai propagující svou vlajkovou loď genesis. Spot s titulem První rande upozorňuje na speciální vychytávku vozu, umožňující sledovat pohyb vozu na dálku. Starostlivý tatík tak nápadníkovi své dcery vnutí svůj kočár, aby pak mohl randící pár sledovat na každém kroku.

V Evropě velké terénní pick-upy rozšířené nejsou, Amerika je jimi ale zaplavená. Má to svoje výhody a u nové Hondy Ridgeline dokonce můžete při kydání hnoje poslouchat Mahlera. Audiosoustava vozu má totiž reproduktory i v korbě. V reklamě to oceňují ovce s hudebním sluchem. Ty jsou ale hlavně fanynkami Freddieho Mercuryho a jeho kapely Queen.

Autor:




Nejčtenější

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Další z rubriky

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Aircross je výjimečně praktický crossover, prozkoumali jsme ho

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Citroën představuje další malé auto. Nahrazuje C3 Picasso, má však výraznější vzhled a nové jméno C3 Aircross. A říká si SUV, i když pohon všech kol nenabídne...  celý článek

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.