Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Toyota si utahuje ze starého priusu. Ten nový umí rošťárny

aktualizováno 
Finále ligy amerického fotbalu Super Bowl je pro USA rovno státnímu svátku. Kromě fotbalových týmů se na něj připravují také firmy a jejich reklamní agentury. Vysílací čas v předělech Super Bowl patří k nejdražším vůbec. Už tradičně se extra na tuto příležitost připravují automobilky.

Podívejte se na tři nejlepší reklamy letošního ročníku.

Stamiliony diváků letos pobavila reklama Toyoty. Nejakčnější a zároveň nejvtipnější spot propaguje paradoxně nejbezkrevnější auto současnosti. Hybridní prius je vším jiným, jen ne předmětem řidičské vášně. V podání natvrdlých bankovních lupičů, kteří mají víc štěstí než rozumu, se ale prius nejnovější třetí generace, který ještě není v Evropě k dostání, ukazuje jako schopné auto, umí dokonce jezdit bokem. Pro rejpaly: nemusí to být fikce, nejnovější generace hybridní toyoty může mít také pohon všech kol.

S Toyotou se o titul nejlepší reklamy letošního Super Bowlu přetahuje Hyundai propagující svou vlajkovou loď genesis. Spot s titulem První rande upozorňuje na speciální vychytávku vozu, umožňující sledovat pohyb vozu na dálku. Starostlivý tatík tak nápadníkovi své dcery vnutí svůj kočár, aby pak mohl randící pár sledovat na každém kroku.

V Evropě velké terénní pick-upy rozšířené nejsou, Amerika je jimi ale zaplavená. Má to svoje výhody a u nové Hondy Ridgeline dokonce můžete při kydání hnoje poslouchat Mahlera. Audiosoustava vozu má totiž reproduktory i v korbě. V reklamě to oceňují ovce s hudebním sluchem. Ty jsou ale hlavně fanynkami Freddieho Mercuryho a jeho kapely Queen.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.