Diskuze
Elektrické renaulty letos dorazí do Česka, mají rok zpoždění
Děkujeme za pochopení.
P63a11v15e70l 31K63u14t90i71l
Renault ma s elektromobily zpozdeni minimalne 5 let. A ne ze Francouzi dovolily, ale mistni importer byl legislativou donucen to prodavat i u nas. Elektromobil totiz pro servisni sit nepredstavuje temer zadny prijem.
M57i25l95o34š 11K45r68č44m13á19ř
prodeje 300 za rok, tak to je tempo, to nás nás ta elektrická vozítka brzy zaplaví, zvlášť, když na trh přicházejí kusy, které dojedou 270 km, což v zimním období dává tak 200
T35o39m22á66š 17V61a72l82d83e92r
Ve Španělsku se twizzy nabízela zdarma k Laguně. Vtip byl, že jste platili měsíčně za nájem akku .Ale to už je nějaká doba. My jsme asi na chvostu zájmu Francouzů, tak se jim nebudeme vnucovat s koupí. Nebo ano?
J55a21r14o38m34í40r 73V60e60g10r
Měl jsem možnost jezdit s dvěma ZOE 40 kWh asi čtvrt roku. Najezdili jsme téměř 10 tis. km. Jezdí to hezky,dobře a okamžitě topí, ale 400 km nenajedete ani náhodou. Myslím, že za 30 let dovedu jezdit, ale 400 nedám. I na eToureurope v loňském roce jsme toto ZOE pokořili s dvacet let starým Citroenem AX.
Co se týče prodeje u nás, tak to dříve "nešlo" protože pan generální nechtěl a brzdil jak se dalo. Nevím sice jak se změnila legislativa, ale to prý byl důvod, proč se Renault nedal v ČR prodávat.
Baterie se prakticky vždy leasingují. Koupíte-li ZOE bez baterek musíte uzavřít smlouvu ,( např. 82E/měsíčně, pokud nenajedete víc, než 13000 km/rok)a nechat si v odborném servisu namontovat baterii za 3500E, (cena montáže)
V40l81a64d13i35m14í11r 59K36r85á11l
pan generální prostě ví kolik stojí v čr servisní technik se všemi potřebnými zkouškami a razítky, plus vybavení servisu.
H20o51n50z43a 97T19a58r
R30o97b53e12r14t 90M95a76t15u93l82a
Cena? Proč nenapíšete kolik to stojí nebo se bojíte, že by nás kleplo?
K56a71r33e57l 16M26a55z23a93č
Renault komplet v elektrice? No to potěš koště.
J95a75k51u12b 29F20e82i20f11a31r
no možná elektrika bude pro ně paradoxně vysvobozením, není v tom tolik mechanických součástí, co se můžou podělat.
T23o14m81á30š 91Z28e56m88a25n
Bydlet v satelitu a dojíždět denně do Prahy, tak si to taky koupím jako 2./3. auto ...
P92a92v79e26l 61S85o56b72o90t37k55a
jj, kupovat dnes auto se spalovacím motorem jsou vyhozené peníze.
Za rok dva s ním nebudete moci vjet do žádného města.
P89e95t18r 92Č19e28r41m49á88k
Chybí vám tam nuly, ale i tak to je dost utopistická představa.
V83í73t 45O61ž59a43n66a
Minulý týden jsem se v Ostravě v showroomu Renault/Dacia na ZOE ptal - marně.
Má slušný dojezd (aku 40kWh) a rychlou AC nabíječku (22kW), nemá však DC rychlonabíjení.
J50i36ř24í 96V98e34l78í92š89e25k
Naštěstí 22kW nabíječka už má skoro poloviční rychlost, jako CHAdeMO. Ale i tak je rozdíl někde postávat hodinu, nebo jen půl. Míval jsem Renault Twizy, pro začátek to nebylo úplně špatné, jen se mi nelíbila kvalita. Po dvou měsících odešla nabíječka (15 tisíc) a vůbec se pořád někde něco dělo, tu klička na otevírání dveří, tu se rozbil zámek od přihrádky... A dojezd 100 km? Nikdy jsem nepřekročil 72. Třeba bude Zoe jiná liga. Baterku mu závidím, dnes mám u Leafa 24 kWh a je to jen tak tak. 40tka by slušela víc. Jen je otázkou, jestli bude baterka v ceně auta, nebo na pronájem. Že bych chtěl platit měsíčně 1500 za pronájem, to se mi úplně nezdá.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...