Diskuze

Renault Fuego: oheň, který nikdo nerozfoukal

Svou podobou měl blízko k Porsche, prostorností se blížil k rodinným autům. Jeho zaoblená elegantní karosérie byla ve své době malým zjevením. Přesto se Renault Fuego nikdy nedočkal toho nejdůležitějšího - prodejního úspěchu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MiraF

1. 6. 2008 21:15
Fuego

...taky jsem majitelem už jen pouze jednoho Fuega a až na maličkosti,které bývaj i u jiných značek sem spokojen.Bohudík nebo bohužel jsem si ho upravil k obrazu svému(sport.podvozek Bilstein + vícedílný kola BBS),samozřejmě s ním jezdím pouze v létě a o víkendech!

0 0
možnosti

MiraF

1. 6. 2008 21:08
Fuego

0 0
možnosti

Blackfire

19. 1. 2007 18:26
Palubka??!!

Ja teda nemam Fuego, ale mela jsem R18, ze ktere fuego castecne vychazi a palubka je stejna, ale myslim, ze je to jeden z povedenejsich kousku a i mnohem mladsi auta maji palubku podsatne osklivejsi a min kvalitne zpracovanou. Nehlede na to, ze povrchovy material je super na udrzbu a nedrzi se na nem prach, coz se o nekterych jinych neda rict.

A ze je fuego chic auto to je uplne bez debaty. A to, ze se moc neprodavalo nechapu, ale alespon je o to vic originalnim kouskem.

0 0
možnosti

Taxman

21. 2. 2005 0:36
p.s.
Velmi sa bavim na tom ked sa na mna lepi na dialnici majsterko na BMW 535 a ja mu zakyvam ze nezachape :). Za tu chvilu co ho mam som uz "sprintoval" proti viacerym autam a poviem vam ze toho zvladne vela (namatkovo: Passat B5 1.8T ,BMW 535 ,Medved E320 ,Peugeot 205 1.9GTi , R5 1.7GTE , Mazda 323 1.8 16V ,...)
0 0
možnosti

David

12. 6. 2006 14:18
Re: p.s.

Takových machříků na našich silnicích více....právem máme nejnevychovanější řidiče v civilizovaném světě. Dokud nepochopíš, že své mindráky musíš léčit jinde a jinak, na silnici bych tě nepustil. Doporučuji cestovat po USA, abys pochopil, k čemu slouží jízda autem. A jestli máš dost peněz, potom si adrenalin můžeš zkoušet jinde...

0 0
možnosti

Taxman

21. 2. 2005 0:30
Turbo je Turbo
Osobne vlastnim pravdepodobne najzachovalejsie fuego ake na slovenskych cestach beha. Je to 1,6 turbo z limitovanej serie pre svaciarsko a je to absolutna perla medzi autami. Uz som predtym niekolko tychto aut mal, ale na turbo nema nic. Auto je pomerne dost silne, velmi pohodlne, pritom dostatocne tvrde a hlavne malo kazive! Viem ze elektrika nieje silnou strankou tychto renaultov, ale zatial som s nou nemal problemy. Pozitivne ma prekvapila aj spotreba, ktora sa da pri kludnej jazde drzat v pohode okolo 7,5 - 8,5l/100km. To je ale asi dane tym, ze je to jedine fuego ktore sa v europe robilo so vstrekovanim (BOSCH L-Jetronic). Ale aj ked miestami si vypyta viac, necha vas pocitit ze ten benzin co zobralo naviac bol toho hodny a radi mu natankujete znova. Uz od 15tich rokov som snival iba o tomto aute a teraz sa neviem prestat tesit. Kazdy krat co sadam za volant to citim... "Ve znameni ohne"
0 0
možnosti

noha

12. 6. 2006 13:16
Re: Turbo je Turbo

to ti zavidi, vim o cem mluvis. meli jsme s brachou 1.7 r.v 81 ale velmi pekna. tu jsem ovsem v opilosti rozbil,pak nasledoval 2l takova vrana ale motor o.k., no a pak se dovezlo z CH turbo 80tis. km zlate orig. krasavec. jenze jednoho krasneho dne brachovi za jizdy chytlo.zustala jen zadni naprava. nikdo nevedel proc?! mozna tomu nekdo pomohl,opravdu velka skoda,pohroma,dodnes vspominam na ten uzasny turbo efekt,kdy na 2 v 50km/h zacalo hrabat. meli jsme pak 19 16v,ale na turbo nemela.takze si ho uzivej a chran jak oko v hlave, cau jura

0 0
možnosti

vtech

17. 2. 2005 20:40
jojo
Fuego a XMko, jedina 2 francouzska auta, ktera mne kdy zaujala.
0 0
možnosti

FastDriver

18. 2. 2005 14:13
Re: jojo
Moje řeč...
0 0
možnosti

futurak

16. 2. 2005 16:40
neznicitelny
mam Fuego 1.6GTS s platenou strechou v luxusnim stavu a nedam na nej dopustit. za posledni dva roky mi jich par rukama probehlo a musim rict ze udrzba tohodle auta je jednoducha. jen je pravda ze koroze na nich pracuje dost rychle. v zime je lepsi je mit v garazi. dilu je cim dal min ale to je u vsech starejch aut. pekny auto :-)) diky za ten clanek udelal mi radost :-)) tady foto mazlika: http://www.futurak.com/nyx/fuego/fuego2.jpg
0 0
možnosti

Lanex

16. 2. 2005 14:12
Brzdové bubny a klimatizace
Musím podotknout že R. Fuego Turbo mělo vzadu brzdové kotouče, a manuální klimatizace se také sem tam v tomto voze od výrobce objevila ;-)
0 0
možnosti

David

21. 2. 2005 14:01
Re: Brzdové bubny a klimatizace
jo to můhu povrdit páč jsem 1,6 turbo vlastnil. Vzadu mělo opravdu kotouče (s kterými byl bohužel neskutečný a neusálý problém - tím pádem ruční brzda..) Jinak to auto jsem i přes všechny jeho problémy velmi rád. Velmi rychlé a velmi pohodlné cestování.
0 0
možnosti

Axel

16. 2. 2005 14:06
Rozfoukal, nerozfoukal
Je xy možných názorů na to, zda tohle auto bylo dobré nebo ne. podle mne ale nemůže obstát tvrzení, že Fuego nebylo oblíbené, nebo že se málo prodávalo. počátkem osmdesátých let to bylo podle dobvých statistik nejprodávanější kupé v Evropě...
0 0
možnosti

Ahasver

16. 2. 2005 11:40
Nikdy nezapomenu!
Necelé dva roky jsem měl Fuego 1.7 GTS a zvládli jsme spolu skoro 100 000 km. Opravoval jsem dost, zvlášť brzdy, ložiska a elektriku si pamatuju jako by to bylo včera, ale pohodlí a jízdní vlastnosti mi to vždy vynahradily. Hlavně bych nikdy nečekal, že se v kupé po sklopení zadních sedadel pohodlně vyspím v kufru :) Když je člověk ochotný si s ním vyhrát, je to skvělý auto i dnes!
0 0
možnosti

Warťan

16. 2. 2005 12:20
Re: Nikdy nezapomenu!
Zdravím, jak jsi na tom byl se servisem, s díly a jejich sháněním? Já s tím měl hrozné problémy a kvůli tomu jsem auto musel dát po chvilce pryč. Nenašel jsem nikoho, kdo by odborně opravil skelet, knížku jsem na to už vůbec nesehnal a před domem na ulici jsem si brzdy a podvozek dělat nemohl. Možná jsem špatně hledal a sháněl. Ostatně "od pasu dolů" musím do servisu s každým autem, právě kvůli tomu, že nemám garáž a jámu... :-(
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...