Diskuze
Renault Fuego: oheň, který nikdo nerozfoukal
Děkujeme za pochopení.
Warťan
Fuego jsem měl
Bohužel jen chvíli. Auto bylo v bezvadném stavu, vše skoro netknuté a tak poctivé upozornění majitele, že je shnilá část skeletu jsem bral na lehkou váhu s tím, že se to snadno dá dohromady. Bohužel, nenašel jsem nikoho, kdo by to za rozumnou cenu a dobře udělal, potřebné díly a lidi se mi na to nepodařilo sehnat, tak jsem ho prodal na náhradní díly majiteli, který měl už jednoho doma. Ten měl někoho na kastle na Slovensku. K autu bych se rád vrátil, protože se mi líbí, ale obávám se, že i v dnešních dobách internetu bych díly a opraváře nesehnal. Před domem na ulici si těžko něco udělám na brzdách a podvozku...zERO
Re: Fuego jsem měl
CO TO TADY MUMLÁŠ moulo. Ty se tady dlouhodobě prezentuješ jako příznivec Wartburgů, Tater a podobnejch bolševickejch auto-zmetku. Na Fuego žádnej proletář opravdu neměl. Natož ty Warťane . Ty sis stěží jednou za rok, koupil jedny RIFLE v Tuzexu za 300 - 400 bonů. O autě nad 300 tisíc komunistickejch korun v tvém případě, nemůže bejt řeč . Tak ahoj MOULO .Warťan
Re: Re: Fuego jsem měl
Moula jsi Ty, soudě podle Tvého způsobu vyjadřování se vůči cizím lidem. Jsem příznivec Tater a Wartburgů, ale nejen těch, zajímají mě všechna stará ještě osobitá auta, mezi která patří i Renaulty, Citroeny, Peugeoty apod. Fuego jsem nekupoval jako nové, v Tuzexu také ne, v dobách jeho existence jsem byl v předškolním až nízkém školním věku, takže mi nějaký Tuzex mohl být jedno a po revoluci už se dalo nakupovat všude. Tato auta byla výsadou známých osobností, (R 17, Fuego,) R 17 měl např. Jiří Štaidl, Wartburgy byly výsadou inženýrů a doktorů. Tatry byly vládní vozidla, Volhu si mohl koupit každý běžný člověk, když na ni měl peníze. Jednoduché a prosté. Jen nevím, jestli to člověk jako Ty pochopí aniž by si musel dodávat odvahu urážením druhých...Martin
Re: Re: Fuego jsem měl
zERO( nulo): co to tady plácáš o Tatrách. Ty člověčě- zmetku!!!!Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...