Diskuze
Renault Fuego: oheň, který nikdo nerozfoukal
Děkujeme za pochopení.
Warťan
Fuego jsem měl
Bohužel jen chvíli. Auto bylo v bezvadném stavu, vše skoro netknuté a tak poctivé upozornění majitele, že je shnilá část skeletu jsem bral na lehkou váhu s tím, že se to snadno dá dohromady. Bohužel, nenašel jsem nikoho, kdo by to za rozumnou cenu a dobře udělal, potřebné díly a lidi se mi na to nepodařilo sehnat, tak jsem ho prodal na náhradní díly majiteli, který měl už jednoho doma. Ten měl někoho na kastle na Slovensku. K autu bych se rád vrátil, protože se mi líbí, ale obávám se, že i v dnešních dobách internetu bych díly a opraváře nesehnal. Před domem na ulici si těžko něco udělám na brzdách a podvozku...zERO
Re: Fuego jsem měl
CO TO TADY MUMLÁŠ moulo. Ty se tady dlouhodobě prezentuješ jako příznivec Wartburgů, Tater a podobnejch bolševickejch auto-zmetku. Na Fuego žádnej proletář opravdu neměl. Natož ty Warťane . Ty sis stěží jednou za rok, koupil jedny RIFLE v Tuzexu za 300 - 400 bonů. O autě nad 300 tisíc komunistickejch korun v tvém případě, nemůže bejt řeč . Tak ahoj MOULO .Warťan
Re: Re: Fuego jsem měl
Moula jsi Ty, soudě podle Tvého způsobu vyjadřování se vůči cizím lidem. Jsem příznivec Tater a Wartburgů, ale nejen těch, zajímají mě všechna stará ještě osobitá auta, mezi která patří i Renaulty, Citroeny, Peugeoty apod. Fuego jsem nekupoval jako nové, v Tuzexu také ne, v dobách jeho existence jsem byl v předškolním až nízkém školním věku, takže mi nějaký Tuzex mohl být jedno a po revoluci už se dalo nakupovat všude. Tato auta byla výsadou známých osobností, (R 17, Fuego,) R 17 měl např. Jiří Štaidl, Wartburgy byly výsadou inženýrů a doktorů. Tatry byly vládní vozidla, Volhu si mohl koupit každý běžný člověk, když na ni měl peníze. Jednoduché a prosté. Jen nevím, jestli to člověk jako Ty pochopí aniž by si musel dodávat odvahu urážením druhých...Martin
Re: Re: Fuego jsem měl
zERO( nulo): co to tady plácáš o Tatrách. Ty člověčě- zmetku!!!!Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...