Diskuze
Renault chystá pro Indii levnější auta než Dacie, nevzdává to ani Škoda
Děkujeme za pochopení.
M52a58r27e94k 16J16a67n36e56č24k97a
Takové auta nemají u nás šanci a to z jednoho prostého důvodu a tím jsou poměrně přísné normy na bezpečnost a emise. Všechny auta dovážena a prodávána v zemích EU musí toto splňovat a v EU na to měl zatím odvahu pouze Renault s jeho Dacií, ale i tady začátky byli mnohdy spíše úsměvné. Za to dnes je už o velký kus dále, ale i prodejní ceny trošku postupem času poskočili, ale nic extrémního a hlavně není potřeba platit za blbiny, které zákazník nechce. Pokud by se Škodovka rozhodla použít starší techniku, musela by jít stejnou cestou a hlavně pro indický trh by to muselo být mnohem odolnější, než to co předvedla svého času třeba u Fabie I a hlavně vše velmi jednoduché a levné i z hlediska oprav. Nedivím se, že Dacia dodnes těží z techniky Clio II, protože třeba proti Fabii I bylo u něj vše mnohem snadněji přístupné a takové celkově jednoduché, takže by Škodovka měla spíše stavět na technice Felicie, což bylo poslední velmi odolné auto a velmi snadno opravitelné.
P48e14t19r 73S84i63k54o85r98a
To by meli dovazet i k nam. Bylo by to lepsi, nez stare, ojete, naftove vraky, co se dovazi ze Zapadu. A bezny cesky obcan by za nove auto nemusel davat svoje celozivotni uspory.
R97o43m33a52n 50P43o50l92á53č97e58k
V Indii jsou ideální podmínky. Levná pracovní síla, neřeší emise, bezpečnost... Ale to neřešilo lidové auto nikdy že ;-)
Od brouka, přes Fiata 500, Trabanta, Ladu atd
G14e51o22r57g 64K96o24m25b23e11r44e12c
jak chtej do tohoto auta narvat 7 lidi?
J92a52k65u72b 27S43t13a25š49e43k
4 kola, volant a sedačky... za 100.000,- Kč, kvalitně vyrobeno. A koupím to hned.
P95e25t30r 65N39e70c84h13a62n40i84c34k70ý
Taky by se mi to líbilo, ale to tu nikdo neudělá. Parazitoval by na svých produktech nebo by to skončilo jako u PC. Sice by největší šmejdy byly levné jako nikdy, ale kdo by chtěl cokoliv trochu použitelnějšího, platil by za nadstandard mnohem víc než dnes platí za standard.
V17l66a53d61i24m81í51r 36H67a42v70r54á58n51e95k
Škoda chystá levné auto...
Š67i40m86o98n 82M26a39r67t29y34n53e14k
Co je k smíchu?
M21i90r83e18k 27G94a65j59e89r
Když se do auta pod 4 metry vejde sedm sedadel, tak by Škoda mohla přidat ještě dvě sedadla na střechu a úspěch bude v Indii zaručen.
P10e66t90r 36N38e82c58h21a80n28i87c44k31ý
V Indii nepotřebují ani ta sedadla, zbytečně zabírají prostor pro další cestující
Š53i84m50o53n 76M98a34r37t70y76n74e24k
Autu podobného ražení se u nás za socialismu říkalo Trabant.....
J62i85ř46í 76D88v85o42ř91á88k
Tak nejlevnější Trabant v roce 1977 stál 36 000 Kčs.
Průměrná mzda 2 381 Kčs.
Asi 15. platů.
To je zhruba 375 000 Kč.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...