Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Renault Mégane II: atraktivní design, nepraktický interiér

  19:17aktualizováno  19:17

hodnocení iDNES 4/5

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Renault Mégane 
můžete koupit na www.automodul.cz

Třídveřový mégane, který prošel redakčním testem, byl v optimistické světle- modré metalíze oživující stále jednotvárněji stříbrný tuzemský vozový park. Spolu s příplatkovými spojlery a litými koly v kombinaci s nezvyklým designem oslovuje zejména řidiče, které už nudí stále se opakující obliny a prolisy konvenčních a konzervativních značek.

Řidič méganu II ocení nadprůměrné jízdní vlastnosti a komfort interiéru. Prostoru pro cestující na zadních sedadlech se však nedostává, o nepraktičnosti přístupu do zavazadlového prostoru nemluvě. Pro motoristy, kteří nechtějí svým vozem zapadnout do šedi denního provozu, je malý Renault ideální vůz za rozumnou cenu.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED

Nevelké přední světlomety navazují na dvoudílnou mřížku chladiče a zasahují do boků vozu, rozměrné logo značky trůní uprostřed a zakončuje prolis relativně ploché kapoty. Po zhlédnutí ostře řezaných a v porovnání s celkovým vyzněním vozu konvenčních rysů předku, čeká na toho, kdo se méganem seznamuje, lehký šok.

Od prostředního sloupku karoserie už druhá generace méganu nepřipomíná nic, co lze na současných silnicích potkat. Svislé zadní sklo rázně ukončuje křivku relativně vysoké střechy, na něj navazuje „vystouplý zadek", to vše plně koresponduje s křivkami víka kufru a širokými boky.

Při pohledu zezadu dává mégane vzpomenout na dnes už legendární Renault 5 první generace. Prvek dokonale odlišující třídveřovou variantu od pětidveřové je třetí (C) sloupek, který u provedení s třemi dveřmi obnáší minimálně čtvrt metru čtverečního plechu. Velké neprosklené ploše v "skleněné" části karoserie pravděpodobně každý nepřijde na chuť.



Nejčtenější

Revoluce v kufru auta. Ministerstvo chystá změny v povinné výbavě

Test autolékárniček

Ministerstvo dopravy připravilo návrh na změny, které mají výrazně omezit povinnou výbavu aut. Od 1. října by tak už...

Uhýbejte vpravo. Pravidla pro průjezd sanitek se změní od října

Nový způsob řazení v jízdních pruzích při průjezdu policie, hasičů a záchranářů.

Řidiči v kolonách budou muset nově uvolnit vozům policie, hasičů a záchranářů prostor mezi levým a přiléhajícím jízdním...



Kečupgate: nová aféra Volkswagenu startuje v kantýně

Kečup, který se podává k párkům v kantýnách Volkswagenu v německém Wolfsburgu.

Volkswagen stála aféra dieselgate, od které zanedlouho uplynou tři roky, miliardy eur. Někteří bývalí členové...

Škoda Fabia lépe vypadá a má už jen litrové motory

Škoda Fabia s novou tváří

Škoda Fabia přichází do prodeje v modernizovaném provedení. Za ceny od 279 900 Kč nabízí vylepšený vzhled, standardně...

Průvodkyně za volantem: policii zajímá, za kolik krav mě táta prodá

Průvodkyně za volantem Nela Přidálková najezdila desetitisíce kilometrů po...

Za poslední čtyři měsíce najela 21 tisíc kilometrů po Africe. Loni odřídila kolem 45 tisíc kilometrů po USA, sedm tisíc...

Další z rubriky

Kosmický modul BMW má vlastní elektrárnu, zkusili jsme ho úplně vybít

BMW i3s REX

BMW i3 je jednou z ikon elektromobility. Vyrábí se od roku 2013 a ani za pět let neztrácí nic z neobvyklosti svého...

Rošťák ze staré školy up! GTI je nejzábavnějším volkswagenem

Volkswagen UP! GTI

V honbě za co největším výkonem potěší, že stále vznikají auta, která nejsou drtivě rychlá, ale „jen“ svižná, lehká a...

Nejlepší auto na světě: nemá střechu a 170 koní pohání zadní kola

Alfa Romeo Spider 2000 vs. Abarth 124 Spider

Každý, kdo se v něm svezl, věděl, že ho nutně potřebuje. Abarth 124 Spider nás uklidnil, že jsou ještě k mání normální...

Najdete na iDNES.cz