Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Renault Mégane II: atraktivní design, nepraktický interiér

  19:17aktualizováno  19:17

hodnocení iDNES 4/5

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Renault Mégane 
můžete koupit na www.automodul.cz

Třídveřový mégane, který prošel redakčním testem, byl v optimistické světle- modré metalíze oživující stále jednotvárněji stříbrný tuzemský vozový park. Spolu s příplatkovými spojlery a litými koly v kombinaci s nezvyklým designem oslovuje zejména řidiče, které už nudí stále se opakující obliny a prolisy konvenčních a konzervativních značek.

Řidič méganu II ocení nadprůměrné jízdní vlastnosti a komfort interiéru. Prostoru pro cestující na zadních sedadlech se však nedostává, o nepraktičnosti přístupu do zavazadlového prostoru nemluvě. Pro motoristy, kteří nechtějí svým vozem zapadnout do šedi denního provozu, je malý Renault ideální vůz za rozumnou cenu.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED

Nevelké přední světlomety navazují na dvoudílnou mřížku chladiče a zasahují do boků vozu, rozměrné logo značky trůní uprostřed a zakončuje prolis relativně ploché kapoty. Po zhlédnutí ostře řezaných a v porovnání s celkovým vyzněním vozu konvenčních rysů předku, čeká na toho, kdo se méganem seznamuje, lehký šok.

Od prostředního sloupku karoserie už druhá generace méganu nepřipomíná nic, co lze na současných silnicích potkat. Svislé zadní sklo rázně ukončuje křivku relativně vysoké střechy, na něj navazuje „vystouplý zadek", to vše plně koresponduje s křivkami víka kufru a širokými boky.

Při pohledu zezadu dává mégane vzpomenout na dnes už legendární Renault 5 první generace. Prvek dokonale odlišující třídveřovou variantu od pětidveřové je třetí (C) sloupek, který u provedení s třemi dveřmi obnáší minimálně čtvrt metru čtverečního plechu. Velké neprosklené ploše v "skleněné" části karoserie pravděpodobně každý nepřijde na chuť.





Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Škdoa Karoq
První kilometry se Škodou Karoq: má skvělý podvozek na české cesty

Na Sicílii mají silnice rozbombardované podobně jako ve Středočeském kraji. I na nich je Karoq obdivuhodně pohodlný. I když je podvozek nádherně vláčný, je i...  celý článek

Projeli jsme s harvestorem na kácení stromů
VIDEO: Prozkoumali jsme monstrum, co kácí stromy jako párátka

Strom pokácí, odvětví a naporcuje. Říká se mu harvestor a vypadá jak stroj, který sem přivezli mimozemšťané. Monstrum, které stromy poráží jako párátka, jsme...  celý článek

Tuktuk Bajaj
Nejbizarnější motoristický zážitek je jízda tuktukem. Rád dělá kotrmelce

Byl to jeden z nejbizarnějších zážitků mého motoristického života, a to jsem jezdil už skoro se vším, co má čtyři kola. No jo, on má vlastně tuktuk jen tři,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.