Diskuze
Okreskový raubíř Mégane RS žhaví gumy. Už jsme s ním jeli
Děkujeme za pochopení.
F61r54a67n16t96i55š90e70k 20S47o21b70o46t15k82a
Rozdíl mezi spotřebou udávanou výrobcem a skutečnou spotřebou je příšený! Že se výrobci nestydí! A vůbec, pokud EU chce něco užitečného udělat, mohla by např. v této oblasti sjednotit pravidla a trochu je přiblížit reálné jízdě. Ne jakési fiktivní zkoušení vymontovaného nezatíženého motoru na stolici v dílně......
J67i39ř75í 82S30c94h39w91a60c35h
s takovým autem lze jezdit od 8 do 20 litrů na 100, i toho papírového extrému lze dosáhnout. Která spotřeba je pak ta správná?
Výrobci se nemají za co stydět. Měří spotřebu dle pravidel , která kupodivu sjednocená jsou. Motor se kupodivu zatěžuje. Jen ta metodika zatížení odpovídá příliš pasívní jízdě, mnohem pasívnější než odpovídá skutečnosti.
D74a91v49i45d 98R41y12c77h40e74t28s66k70ý
Jen Frantíci budou mít ve videu u hot hatche GAY výtahovou muziku místo aspoň jedné vteřiny zvuku motoru. Ble.
J63a20n 45D61l60o35u32h61ý
16 litru na 100km, to je vic nez kolik zere 20 let stara 2.5l V6, dokonce i sesti-valcove porsche ma mensi spotrebu (nepapirovou).
J16i79ř32í 62S51c34h21w15a18c91h
ale tento motůrek "táhne" jak 20 let starý čtyřlitrový atmosférický osmiválec....
a dostat z Porsche při ostré jízdě 16 litrů na sto není absolutně žádný problém, klidně i 20.....
J95i85ř53í 52D28v53o60ř27á81k
Je to už hodně let, kdy jsem se projel s R5 1,4 turbo. Benzín, ještě klasický karbec.
Nádhera.
J15a52k65u59b 89D32a32v91i25d
Nádhera, měl jsem půjčenou minulou generaci a do auta jsem se úplně zamiloval. Doufám, že ta současná verze bude stejná srdcovka.
M74i67r96o81s51l79a63v 62K51u25c64e74r80a
"Digitální přístrojový štít mění grafiku podle zvoleného módu. Když zvolíte ten nejzávodnější Race, zmizí vám z nepochopitelného důvodu z očí klasický otáčkoměr a místo něj se objeví jakési dva nepřehledné „teploměry“ bez cejchování."
A to ten vzhled digitálního přístrojového štítu si nemůžete ručně změnit? To bych se divil i ušima. A pokud můžete, pak mi není jasné, jak se vůbec můžete cítit oprávněni to auto testovat, když nevíte takovou elemenentární věc.
M19i67r75o11s86l96a49v 76K97u72c93e37r77a
Naštěstí je to veskze subjektivní věc – mě naopak přijde super.
J60o56s77e75f 12Č67i29h46á79k
Neskutečné jak se spotřeba výrobce a v testu liší.
I84v51o 33U72r32b96á70n27e52k
U tohoto typu aut se to dá předpokládat nejvíc.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...