Diskuze
Renault jde proti proudu. Zvětší motory a představí nové diesely
Děkujeme za pochopení.
T22o45m91á46š 17V74a78l97d75e51r
Renault kupovat vždy na konci cyklu a hlavně po faceliftu.
M96i52r67o32s26l46a72v 50K34u44c68e70r40a
A pak zjistite, ze jste si koupil Megane Generation
P84e91t61r 44N49o63v25á19k
kdysi jsem prohlásil Renault jedině přes moji mrtvolu
koukám
že budu muset asi názor pozměniti
-
je li to pravda
velká GRATULACE od bývalého fandy VW - Škoda
-
#MACA - Make Car Great Again
#MAGA
P46e97t91r 36N24o50v35á97k
Podvody s emisemi a spotřebou automobilů?
Proč mají americká auta o tolik větší motory?
A proč je to jejich výhoda?
--
http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html
P90e34t36r 59H77a59r75i79p50r35a44s34a78d 91H77a53j74i60č
Ano, tohle je cesta správným směrem. Renault jako první automobilka vlastně sděluje, že třívílce jsou hloupost a že dosaření Euro 6 je samozřejmě možné, ale chce to větší a výkonnější motor, který může část energie spotřebovat na lepší spalování a katalytické reakce potřebné pro snížení emisí. Bude to mít trochu větší spotřebu, ale správně naržený spalovací motor může výrazně snížit emise. Za mě plus jedna pro Renault a mínus pro Audi, které zase šlo cestou podvodu. https://www.express.co.uk/life-style/cars/908614/Audi-recall-diesel-cars-emissions-A4-A5-A6-A7-Q5-SQ5-Q7
P60e25t23r 43H57a21r35i73p59r54a74s94a12d 95H47a51j42i19č
Mám samozřejmě na mysli škodlivé emise. Emise CO2 se při vyšší spotřebě také navýší, ale při dobrém spalování to nemusí být nijak dramatické.
J41a20k62u35b 25S80e93k24e29r89a
1.6 SCe tam nechte!!!
M39i54r29o48s61l63a89v 19K84u57c75e24r33a
Asi ho moc lidi nekupuji...
P13a98v31e15l 54P33a47ž86o36u58t
Netvrdili tu nedávno že Renault upousti od dieselu v osobních autech?
M68a21r63t97i34n 10J41u49r43e91č45k43a
tvrdili, že všichni výrobci upustí od diselu v osobních autech a budou už jen v MPV apod. a pak má být nástup elektriky, že EU to takto chce a k vůli emisním limitům to jinak nepůjde
J15i34ř36í 43S48c16h37w65a84c42h
v reálu rozdíl mezi TSI 1.2 a 1.0 nějaký rozdíl bude, ale nijak moc velký, asi tak dvě, tři deci na 100 (při pasivním stylu jízdy)
ale v měření podle NEDC to dělá cca 20% (dnešní Fabie oproti Fabii 2012). Produkce CO2 cca 120g oproti 100g a to se automobilce už prostě vyplatí aby na druhé straně mohla nabízet superba s 2.0/280k a přitom se vešla do předepsaného flotilového průměru, nebo mu byla co nejblíže.
J26i85ř58í 36S92c75h48w89a80c13h
Toto mělo být pod příspěvkem Davida Rychetského....
P13e95t60r 37M97i65c64h19a53l
Takže malými krůčky od podvodů zpět k realitě? Bylo načase.
M18a42r32e87k 68C93e96r77n21y
Aha, no tak z toho nebudu spát.
D84a41v59i70d 72R35y93c76h48e96t16s65k10ý
Renault je pěkný pokrytec, nesmyslnému downsizingu šli na ruku snad nejvíc ze všech a a tahali "trumfy" jako 0,89L TCe v autech běžné velikosti...
J52i20ř41í 40D19v72o98ř44á81k
Tak ten motor měl lepší charakteristiku, než " koncernová škoda ".
M50a27r22e76k 10J93a97n89e41č94k96a
Tenhle trend omezeného množství motorů určitě nebude jenom u Renaultu a Škodovky. Je naivní si ale myslet, že to je z důvodu vyslyšení přání zákazníků, ale ten důvod je potřeba hledat zcela jinde a tím jsou nové metodiky testů, viz. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/chcete-nove-auto-nakupuje-radeji-rychle-brzy-zmizi-z-nabidky-spousta-motoru/
M37i15r49o52s42l32a34v 42K31u26c66e12r86a
No to si ale nikdo nemyslí, přece. To, jaké jsou / budou motory, určuje především legislativa (zde metodika testů). A pokud se změní takovým způsobem, že výhodnější budou motory s větším objemem, tak automobilky prostě budou dělat motory s větším objemem.
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!