Diskuze
Renault jde proti proudu. Zvětší motory a představí nové diesely
Děkujeme za pochopení.
T54o64m42á44š 27V65a57l31d78e45r
Renault kupovat vždy na konci cyklu a hlavně po faceliftu.
M11i52r62o28s89l40a41v 55K29u28c82e30r42a
A pak zjistite, ze jste si koupil Megane Generation
P39e33t26r 38N86o20v89á31k
kdysi jsem prohlásil Renault jedině přes moji mrtvolu
koukám
že budu muset asi názor pozměniti
-
je li to pravda
velká GRATULACE od bývalého fandy VW - Škoda
-
#MACA - Make Car Great Again
#MAGA
P68e92t17r 86N89o95v21á14k
Podvody s emisemi a spotřebou automobilů?
Proč mají americká auta o tolik větší motory?
A proč je to jejich výhoda?
--
http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html
P16e81t39r 84H58a24r38i22p62r36a74s64a95d 38H56a90j33i31č
Ano, tohle je cesta správným směrem. Renault jako první automobilka vlastně sděluje, že třívílce jsou hloupost a že dosaření Euro 6 je samozřejmě možné, ale chce to větší a výkonnější motor, který může část energie spotřebovat na lepší spalování a katalytické reakce potřebné pro snížení emisí. Bude to mít trochu větší spotřebu, ale správně naržený spalovací motor může výrazně snížit emise. Za mě plus jedna pro Renault a mínus pro Audi, které zase šlo cestou podvodu. https://www.express.co.uk/life-style/cars/908614/Audi-recall-diesel-cars-emissions-A4-A5-A6-A7-Q5-SQ5-Q7
P20e10t36r 70H20a87r24i42p59r54a40s98a44d 29H50a23j45i52č
Mám samozřejmě na mysli škodlivé emise. Emise CO2 se při vyšší spotřebě také navýší, ale při dobrém spalování to nemusí být nijak dramatické.
P37a40v44e55l 25P20a47ž87o47u87t
Netvrdili tu nedávno že Renault upousti od dieselu v osobních autech?
M25a95r60t19i74n 62J87u13r23e38č76k39a
tvrdili, že všichni výrobci upustí od diselu v osobních autech a budou už jen v MPV apod. a pak má být nástup elektriky, že EU to takto chce a k vůli emisním limitům to jinak nepůjde
J28i45ř43í 34S33c48h48w43a25c46h
v reálu rozdíl mezi TSI 1.2 a 1.0 nějaký rozdíl bude, ale nijak moc velký, asi tak dvě, tři deci na 100 (při pasivním stylu jízdy)
ale v měření podle NEDC to dělá cca 20% (dnešní Fabie oproti Fabii 2012). Produkce CO2 cca 120g oproti 100g a to se automobilce už prostě vyplatí aby na druhé straně mohla nabízet superba s 2.0/280k a přitom se vešla do předepsaného flotilového průměru, nebo mu byla co nejblíže.
J53i32ř14í 90S79c23h35w77a74c30h
Toto mělo být pod příspěvkem Davida Rychetského....
P15e85t17r 27M11i53c43h55a77l
Takže malými krůčky od podvodů zpět k realitě? Bylo načase.
D49a98v53i98d 59R17y86c70h70e18t88s87k59ý
Renault je pěkný pokrytec, nesmyslnému downsizingu šli na ruku snad nejvíc ze všech a a tahali "trumfy" jako 0,89L TCe v autech běžné velikosti...
J12i18ř45í 42D38v25o32ř79á15k
Tak ten motor měl lepší charakteristiku, než " koncernová škoda ".
M91a64r59e17k 98J34a25n73e70č41k48a
Tenhle trend omezeného množství motorů určitě nebude jenom u Renaultu a Škodovky. Je naivní si ale myslet, že to je z důvodu vyslyšení přání zákazníků, ale ten důvod je potřeba hledat zcela jinde a tím jsou nové metodiky testů, viz. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/chcete-nove-auto-nakupuje-radeji-rychle-brzy-zmizi-z-nabidky-spousta-motoru/
M63i35r31o60s85l56a20v 24K82u71c46e87r76a
No to si ale nikdo nemyslí, přece. To, jaké jsou / budou motory, určuje především legislativa (zde metodika testů). A pokud se změní takovým způsobem, že výhodnější budou motory s větším objemem, tak automobilky prostě budou dělat motory s větším objemem.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!