Diskuze

Renault jde proti proudu. Zvětší motory a představí nové diesely

Během následujícího roku Renault přepracuje všechny své motory. Součástí úprav je u nových pohonných jednotek s jedinou výjimkou i zvětšení zdvihového objemu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

Renault kupovat vždy na konci cyklu a hlavně po faceliftu. ;-D

0 0
možnosti
MK

A pak zjistite, ze jste si koupil Megane Generation ;-D

0 0
možnosti
PN

P16e33t81r 26N45o93v43á29k

3. 2. 2018 0:01

kdysi jsem prohlásil Renault jedině přes moji mrtvolu :-)

koukám

že budu muset asi názor pozměniti 8-o

-

je li to pravda

velká GRATULACE od bývalého fandy VW - Škoda 8-o

-

#MACA - Make Car Great Again

#MAGA

0 0
možnosti
PN

P34e89t58r 71N55o94v44á88k

3. 2. 2018 0:04

Podvody s emisemi a spotřebou automobilů?

Proč mají americká auta o tolik větší motory? R^

A proč je to jejich výhoda? 8-oR^

--

http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html

[>-]

0 0
možnosti
PHH

Ano, tohle je cesta správným směrem. Renault jako první automobilka vlastně sděluje, že třívílce jsou hloupost a že dosaření Euro 6 je samozřejmě možné, ale chce to větší a výkonnější motor, který může část energie spotřebovat na lepší spalování a katalytické reakce potřebné pro snížení emisí. Bude to mít trochu větší spotřebu, ale správně naržený spalovací motor může výrazně snížit emise. Za mě plus jedna pro Renault a mínus pro Audi, které zase šlo cestou podvodu. https://www.express.co.uk/life-style/cars/908614/Audi-recall-diesel-cars-emissions-A4-A5-A6-A7-Q5-SQ5-Q7

0 0
možnosti
PHH

Mám samozřejmě na mysli škodlivé emise. Emise CO2 se při vyšší spotřebě také navýší, ale při dobrém spalování to nemusí být nijak dramatické.

0 0
možnosti
JS

1.6 SCe tam nechte!!!

0 0
možnosti
MK

Asi ho moc lidi nekupuji...

0 0
možnosti
PP

Netvrdili tu nedávno že Renault upousti od dieselu v osobních autech?

0 0
možnosti
MJ

tvrdili, že všichni výrobci upustí od diselu v osobních autech a budou už jen v MPV apod. a pak má být nástup elektriky, že EU to takto chce a k vůli emisním limitům to jinak nepůjde

1 0
možnosti
JS

v reálu rozdíl mezi TSI 1.2 a 1.0 nějaký rozdíl bude, ale nijak moc velký, asi tak dvě, tři deci na 100 (při pasivním stylu jízdy)

ale v měření podle NEDC to dělá cca 20% (dnešní Fabie oproti Fabii 2012). Produkce CO2 cca 120g oproti 100g a to se automobilce už prostě vyplatí aby na druhé straně mohla nabízet superba s 2.0/280k a přitom se vešla do předepsaného flotilového průměru, nebo mu byla co nejblíže.

3 0
možnosti
JS

Toto mělo být pod příspěvkem Davida Rychetského.... ;-)

0 0
možnosti
PM

Takže malými krůčky od podvodů zpět k realitě? Bylo načase.

2 0
možnosti
Foto

Aha, no tak z toho nebudu spát.

0 4
možnosti
DR

Renault je pěkný pokrytec, nesmyslnému downsizingu šli na ruku snad nejvíc ze všech a a tahali "trumfy" jako 0,89L TCe v autech běžné velikosti...

0 0
možnosti
Foto

Tak ten motor měl lepší charakteristiku, než " koncernová škoda ".

6 0
možnosti
MJ

Tenhle trend omezeného množství motorů určitě nebude jenom u Renaultu a Škodovky. Je naivní si ale myslet, že to je z důvodu vyslyšení přání zákazníků, ale ten důvod je potřeba hledat zcela jinde a tím jsou nové metodiky testů, viz. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/chcete-nove-auto-nakupuje-radeji-rychle-brzy-zmizi-z-nabidky-spousta-motoru/

0 0
možnosti
MK

No to si ale nikdo nemyslí, přece. To, jaké jsou / budou motory, určuje především legislativa (zde metodika testů). A pokud se změní takovým způsobem, že výhodnější budou motory s větším objemem, tak automobilky prostě budou dělat motory s větším objemem.

2 0
možnosti