- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Renault kupovat vždy na konci cyklu a hlavně po faceliftu.
A pak zjistite, ze jste si koupil Megane Generation
kdysi jsem prohlásil Renault jedině přes moji mrtvolu
koukám
že budu muset asi názor pozměniti
-
je li to pravda
velká GRATULACE od bývalého fandy VW - Škoda
-
#MACA - Make Car Great Again
#MAGA
Podvody s emisemi a spotřebou automobilů?
Proč mají americká auta o tolik větší motory?
A proč je to jejich výhoda?
--
http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html
Ano, tohle je cesta správným směrem. Renault jako první automobilka vlastně sděluje, že třívílce jsou hloupost a že dosaření Euro 6 je samozřejmě možné, ale chce to větší a výkonnější motor, který může část energie spotřebovat na lepší spalování a katalytické reakce potřebné pro snížení emisí. Bude to mít trochu větší spotřebu, ale správně naržený spalovací motor může výrazně snížit emise. Za mě plus jedna pro Renault a mínus pro Audi, které zase šlo cestou podvodu. https://www.express.co.uk/life-style/cars/908614/Audi-recall-diesel-cars-emissions-A4-A5-A6-A7-Q5-SQ5-Q7
Mám samozřejmě na mysli škodlivé emise. Emise CO2 se při vyšší spotřebě také navýší, ale při dobrém spalování to nemusí být nijak dramatické.
Netvrdili tu nedávno že Renault upousti od dieselu v osobních autech?
tvrdili, že všichni výrobci upustí od diselu v osobních autech a budou už jen v MPV apod. a pak má být nástup elektriky, že EU to takto chce a k vůli emisním limitům to jinak nepůjde
v reálu rozdíl mezi TSI 1.2 a 1.0 nějaký rozdíl bude, ale nijak moc velký, asi tak dvě, tři deci na 100 (při pasivním stylu jízdy)
ale v měření podle NEDC to dělá cca 20% (dnešní Fabie oproti Fabii 2012). Produkce CO2 cca 120g oproti 100g a to se automobilce už prostě vyplatí aby na druhé straně mohla nabízet superba s 2.0/280k a přitom se vešla do předepsaného flotilového průměru, nebo mu byla co nejblíže.
Toto mělo být pod příspěvkem Davida Rychetského....
Takže malými krůčky od podvodů zpět k realitě? Bylo načase.
Renault je pěkný pokrytec, nesmyslnému downsizingu šli na ruku snad nejvíc ze všech a a tahali "trumfy" jako 0,89L TCe v autech běžné velikosti...
Tak ten motor měl lepší charakteristiku, než " koncernová škoda ".
Tenhle trend omezeného množství motorů určitě nebude jenom u Renaultu a Škodovky. Je naivní si ale myslet, že to je z důvodu vyslyšení přání zákazníků, ale ten důvod je potřeba hledat zcela jinde a tím jsou nové metodiky testů, viz. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/chcete-nove-auto-nakupuje-radeji-rychle-brzy-zmizi-z-nabidky-spousta-motoru/
No to si ale nikdo nemyslí, přece. To, jaké jsou / budou motory, určuje především legislativa (zde metodika testů). A pokud se změní takovým způsobem, že výhodnější budou motory s větším objemem, tak automobilky prostě budou dělat motory s větším objemem.