Diskuze
Renault jde proti proudu. Zvětší motory a představí nové diesely
Děkujeme za pochopení.
T52o23m46á55š 38V65a65l43d88e86r
Renault kupovat vždy na konci cyklu a hlavně po faceliftu.
M45i37r82o88s64l92a60v 34K76u10c70e60r84a
A pak zjistite, ze jste si koupil Megane Generation
P35e14t66r 83N42o86v80á29k
kdysi jsem prohlásil Renault jedině přes moji mrtvolu
koukám
že budu muset asi názor pozměniti
-
je li to pravda
velká GRATULACE od bývalého fandy VW - Škoda
-
#MACA - Make Car Great Again
#MAGA
P69e53t71r 59N38o48v43á89k
Podvody s emisemi a spotřebou automobilů?
Proč mají americká auta o tolik větší motory?
A proč je to jejich výhoda?
--
http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html
P83e32t12r 47H59a60r43i88p49r20a28s53a34d 37H52a80j61i61č
Ano, tohle je cesta správným směrem. Renault jako první automobilka vlastně sděluje, že třívílce jsou hloupost a že dosaření Euro 6 je samozřejmě možné, ale chce to větší a výkonnější motor, který může část energie spotřebovat na lepší spalování a katalytické reakce potřebné pro snížení emisí. Bude to mít trochu větší spotřebu, ale správně naržený spalovací motor může výrazně snížit emise. Za mě plus jedna pro Renault a mínus pro Audi, které zase šlo cestou podvodu. https://www.express.co.uk/life-style/cars/908614/Audi-recall-diesel-cars-emissions-A4-A5-A6-A7-Q5-SQ5-Q7
P80e11t12r 15H60a74r83i21p39r35a53s26a43d 91H76a67j23i34č
Mám samozřejmě na mysli škodlivé emise. Emise CO2 se při vyšší spotřebě také navýší, ale při dobrém spalování to nemusí být nijak dramatické.
P83a74v36e90l 45P74a22ž48o36u53t
Netvrdili tu nedávno že Renault upousti od dieselu v osobních autech?
M30a46r79t43i76n 66J43u82r30e41č58k34a
tvrdili, že všichni výrobci upustí od diselu v osobních autech a budou už jen v MPV apod. a pak má být nástup elektriky, že EU to takto chce a k vůli emisním limitům to jinak nepůjde
J17i51ř87í 56S67c80h36w89a19c10h
v reálu rozdíl mezi TSI 1.2 a 1.0 nějaký rozdíl bude, ale nijak moc velký, asi tak dvě, tři deci na 100 (při pasivním stylu jízdy)
ale v měření podle NEDC to dělá cca 20% (dnešní Fabie oproti Fabii 2012). Produkce CO2 cca 120g oproti 100g a to se automobilce už prostě vyplatí aby na druhé straně mohla nabízet superba s 2.0/280k a přitom se vešla do předepsaného flotilového průměru, nebo mu byla co nejblíže.
J33i46ř92í 10S12c95h35w77a58c49h
Toto mělo být pod příspěvkem Davida Rychetského....
P74e54t70r 65M50i66c64h41a51l
Takže malými krůčky od podvodů zpět k realitě? Bylo načase.
D54a67v10i63d 54R30y23c42h49e76t63s46k56ý
Renault je pěkný pokrytec, nesmyslnému downsizingu šli na ruku snad nejvíc ze všech a a tahali "trumfy" jako 0,89L TCe v autech běžné velikosti...
J51i82ř18í 59D62v80o32ř15á10k
Tak ten motor měl lepší charakteristiku, než " koncernová škoda ".
M25a93r48e41k 52J54a20n52e80č63k48a
Tenhle trend omezeného množství motorů určitě nebude jenom u Renaultu a Škodovky. Je naivní si ale myslet, že to je z důvodu vyslyšení přání zákazníků, ale ten důvod je potřeba hledat zcela jinde a tím jsou nové metodiky testů, viz. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/chcete-nove-auto-nakupuje-radeji-rychle-brzy-zmizi-z-nabidky-spousta-motoru/
M17i33r89o49s20l98a49v 52K18u26c86e77r14a
No to si ale nikdo nemyslí, přece. To, jaké jsou / budou motory, určuje především legislativa (zde metodika testů). A pokud se změní takovým způsobem, že výhodnější budou motory s větším objemem, tak automobilky prostě budou dělat motory s větším objemem.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej pozemku k bydlení, 984 m2, Skalice u České Lípy
Skalice u České Lípy, okres Česká Lípa
2 590 000 Kč