Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Renault plánuje uvést na trh auto za 64 000 Kč

  16:33aktualizováno  16:33
Francouzská automobilka Renault pracuje podle informací ze zákulisí na levném malém autě, které by stálo pouze 2 500 eur, což je asi 64 000 Kč. Informoval o tom francouzský list La Tribune.

Renault už dnes nabízí jedno z nejlacinějších aut na trhu. Thalia startuje na 145 tisících. Startovací leasingová cena je dokonce 109 900. | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Může se hodit

Uvažujete o koupi nového auta a líbí se vám Renault? Vyberte si z pestré nabídky na Automodul.cz.

Vůz by měl být určen především pro rozvíjející se trhy, časem by se však mohl začít prodávat také v Evropě. Na vývoji nového automobilu by měl Renault podle listu spolupracovat se svým japonským partnerem Nissan Motor.

Za nejlevnější automobil světa bývá označován vůz Nano indické společnosti Tata Motors. Prodej modelu Nano byl zahájen v roce 2009 a cena jeho základní verze byla stanovena na 100 000 rupií (zhruba 36 500 Kč). Vůz se ale zdaleka neprodává tak, jak si výrobce maloval. Právě teď dostává nano některá vylepšení, která mají nalákat nové zákazníky. Tata chce také nano nabízet v Evropě. Prozatím se premiéra upravené verze, která splní mnohem přísnější evropské předpisy, ale stále odkládá.

Autoři: ,




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.