Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Renault Scénic 2003? Možná už v Ženevě.

  12:38aktualizováno  12:38
Renault se dle posledních informací chystá pokračovat v radikální obměně své modelové škály. Po kladném přijetí modelu mégane, chystá francouzská automobilka další novinku v podobě inovovaného scénicu.Nezapomeňte na fotogalerii!!

Dle nepotvrzených informací by se nový Renault Scénic mohl veřejnosti oficiálně představit již na březnovém autosalonu v Ženevě.


Z neoficiálních obrázků je patrné, že nový scénic nezůstane nic dlužen svému veleúspěšnému předchůdci, který spoluzakládal kategorii kompaktních MPVček.

Design karoserie protentokrát neprošel tak radikální proměnou, jako v případě "sbratřeného" méganu. Tvůrci nové tváře se ale i zde při navrhování nového scénicu přidrželi atraktivní desigérské filozofie Renaultu Avantime a Vel Satis.


Na rozdíl od stávající generace nebude nový scénic sdílet stejnou přístrojovou desku s modelem mégane. Z fotografie interiéru lze též usoudit, že rychloměr bude dle vzoru avantimu digitální.

Interiér bude pěti a sedmi místný, sedmimístná verze by měla mít o cca 40 cm prodloužený rozvor.


Dá se předpokládat, že novému Renaultu Scénic bude na evropských trzích konkurovat mimo jiné i chystaný VW Touran. Ostatní konkurenti se ale jistě také nedají zahanbit. 
 

Renault Scénic 2003

Renault Scénic 2003 - interiér

Renault Scénic 2003

Renault Scénic 2003

Renault Scénic 2003

Renault Scénic 2003 - zezadu

Renault Scénic 2003

Renault Scénic 2003 - profil

Renault Scénic 2003

Renault Scénic 2003

Autoři:




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.