Diskuze
Autosalon Šanghaj obrazem: falešné porsche a čínské příšery
Děkujeme za pochopení.
jrc
Možná, že nám to už dojde, ale bude to ještě trvat!
Je potřeba přestat kecat a začít makat. Tvořit, vyrábět a prodávat!
Máme tolik kecalů a neproduktivních činností, že na tu práci, která by nás mohla živit nejsou lidi.
Proč by byli, když za to kecání se tady platí víc?
Budeme Číně stejně, jako Německu, koukat do zadku a místo rozvoje se dohadovat o sociálních zdravotních dávkách! Opravdu si myslíte, že nás turistický ruch uživí a že se celý svět bude jezdit na nás dívat, jako na zaostalé a neschopné opice?
Probuďte se přátelé, Čína ukazuje ten správný směr a to je opravdu pěkná facka pro tzv. vyspělý, ale zadlužený svět! Je mi líto, ale musí přijít změna. Z dluhů se nedá žít!!!
horší než komunisti
Re: Možná, že nám to už dojde, ale bude to ještě trvat!
ale tady ty líný pra.... nebudou makat ani když nebude na chleba, místo toho budou krást, musel by nad nimi práskat bič
jupikjupik
zřejmě ve školství
příští rok bude mít v lavicích dvacet procent číňanů :)
Tod Howado
/
tak ten článek jsem musel luštit hodne dlouho, ta vetna skladba a myslenky jedna cez druhou to je des. Pak ruzny nazvy v kterych se laik neorientuje z toho vytvareji pro ctenare hotový rébus.
majpa
jsem rád
Já Číňanům fandím.
Těším se, až se začnou dovážet auta sem. Výběr v Evropě je žalostný a komu se chce dnes platit 200tis za nové auto?
Taková Tata Nano za 40tis, o ní sním už pár let. Vím, že je sice z Indie, ale na zhuntování při dojíždění do práce by se mi hodila. Zaparkuju všude, spotřeba jak moped, elektroniku / exkluzivitu uvnitř nepotřebuju. Na delší trasy si koupím nějaké čínské Audi za 200tis se všemi technologiemi, co tady stojí 2mega.
Elektroniku Čínani už dávno ovládli, poslední 2 roky kupuji jen čínské výrobky a maximální spokojenost, žádné poruchy.
Paráda.
jkj
Re: jsem rád
Cesky odevny priemysel sa "tesi", ze kupujes len cinske vyrobky.
Aj ostatni zamestnanci sa budu "tesit", ked budes kupovat len cinske vyrobky.
Kto da potom zarobit tebe? By ma zaujimalo, kde pracujes.
ftdolton
Njn,
ten kolega blogger, co napsal:
"a co říkají nějaké počty patentů v databázi? Je celkem logické, že v zemi kde žije násobně více obyvatel jsou absolutní čísla takřka všech statistik nejvyšší. Ale kvantita nemusí znamenat kvalitu.",
je buď zcela nevzdělaný, nebo velmi mlád.
Zákon přeměny kvantity v kvalitu evidentně nezná. Ach jo ...
Leftism and censorship killer
Re: Njn,
tak ten zákon bych chtěl znát, třeba když si koupim 100 fábií že budu mít stejný užitek a pocit jako když si koupím jedno BentleyContinental?
mimouch
Pro nadšené příznivce čínského průmyslu...
Uvědomte si ale jednu věc: V Číně se nikdo nezabývá právy zaměstnanců, nikdo se nezabývá bezpečností práce, nikdo se nezabývá ekologií, nikdo neřeší duševní vlastnictví atd., atd.
Ano, na jednu stranu je to fajn, protože výrobky z Číny jsou díky tomu levné.
Ale na druhou stranu, my potřebujeme kupovat levné věci proto, že v Evropě utratíme mraky peněz právě za to, na co Číňani z vysoka **** My tady řešíme, jestli nový model auta vypustí 130 nebo 140 mg špíny do ovzduší, automobilka cpe do vývoje nesmyslné peníze aby její auta vypouštěla míň a platí nesmyslné pokuty, když vypouští víc a jedna čínská fabrika vypustí do ovzduší za hodinu to, co sto aut za celou dobu své životnosti. Pak nám zbývá už jen na ty čínské výrobky a evropští výrobci krachují.
Takhle se Evropa dobrovolně sama zničí a pak budeme jezdit pracovat do Číny za misku rýže, protože v Evropě všechny fabriky krachnou
f0rr35t
Re: Pro nadšené příznivce čínského průmyslu...
To mi připomíná tu scénu ze Simpsnů, kde tlustej Tony vypráví, jak "vydělal" na svoji luxusní vilu - jde to snadno, když neplatíš práci, materiál, pozemek, architekta a nepotřebuješ žádné povolení
U-luru
Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
tady jsou všechny skoro stejný a rozlišují se jenom nedůležitými prvky, asi je to tím, že všechny ty evropská auta vyrábí na stejných linkách, akorát jména mají jiné.
Možná by ty evropské automobilky mohli narovnat páteř a vyrobit si každý svojí vlastní linku a nekupovat jí od stejného dodavatele, je to fraška.
JeFFik
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
no tak to jsi mě úplně dostal, myslet si, že na příklad lis nebo svářecí robot vyrobený u jednoho dodavatele umí jen jednu stejnou součástku (nebo jednu stejnou sadu) to je fakt fraška
Plác
Nejsem tak bohatý, abych věřil propagandě II
V nedávných týdnech probleskla zpráva o studii Britské královské akademie o množství inovací pocházejících z té či oné země (podle množství článků v uznávaných odborných časopisech a podle množství patentů). V roce 1990 byl poměr amerických a čínských inovací asi 30:1. V roce 2010 to bylo asi 2:1. Studie předpokládá, že kolem roku 2013 se Čína stane technologickým leadrem v mnoha oborech.
V čele žebříčku firem podle počtu patentů za rok 2010 je čínská telekom. společnost Huawei. Nevím jak jsou na tom velké čínské automobilky (BAIC, SAIC) atd.v porovnání se západními, ale vzhledem k tomu, že vydávají podstatně více peněz na výzkum a vývoj, dá se předpokládat, že většina inovací v automobilovém průmyslu pochází z Číny (západními výrobci úspěšně kradených).
Z Číny pocházelo v roce 2010 asi 186 000 patentů. České patenty bychom asi spočítali na prstech. Přesto se médiím daří udržovat předsudek o zaostalých Číňanech a geniálních Češích (montujících německé Skody).
Plác
Re: Nejsem tak bohatý, abych věřil propagandě II
Těch 186 000 je samozřejmě celkové množství, ze všech oblastí a oborů.
Plác
Nejsem tak bohatý, abych věřil propagandě
Nerad bych dopadl jako můj kamarád. Zhruba před rokem jsme si oba pořizovali nové tenisky. Ty moje byly bezpochyby čínské a za 350 Kč. Kamarád mi udělal přednášku o tom, jak jsem hloupý, že kupuji čínské šmejdy, které se za chvíli rozpadnou a navíc mi ničí nohy. Sám si koupil addidasky za 5 200 Kč. Byl na ně náramně hrdy, ale jen asi tři týdny. Když je s popraskanou podrážkou hodil do kontejneru, sedl k Internetu a mimo doménu cz odhalil, že adiddas má výrobní závody v Kambodži, Brazílii a jiných tramtáriích. Pak se vyzuřil u piva, šel na vietnamskou tržnici a koupil tenisky za 200 Kč. Pokud vím, slouží mu dodnes k naprosté spokojenosti.
mimouch
Re: Nejsem tak bohatý, abych věřil propagandě
To sis' vymyslel sám nebo jsi to někde slyšel?
.
Proč ty boty vyhodil? Měl je raklamovat
.
Ano, i renomované firmy vyrábějí v Číně, Vietnamu, Kambodži apod. Ale je hospodky naivní si myslet, že jediný rozdíl mezi výrobkem renomované firmy a čínským padělkem je jen ve značce a v ceně. Renomovaná firma investuje do výzkumu, vývoje, pracuje s kvalitními materiály a kontroluje kvalitní zpracování finálního produktu. Tedy výrobek renomovaného výrobce je opravdu většinou lepší, kvalitnější. A neplatí to samozřejmě pouze o botách.
whiskas
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...