Diskuze
Autosalon Šanghaj obrazem: falešné porsche a čínské příšery
Děkujeme za pochopení.
U-luru
Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
tady jsou všechny skoro stejný a rozlišují se jenom nedůležitými prvky, asi je to tím, že všechny ty evropská auta vyrábí na stejných linkách, akorát jména mají jiné.
Možná by ty evropské automobilky mohli narovnat páteř a vyrobit si každý svojí vlastní linku a nekupovat jí od stejného dodavatele, je to fraška.
JeFFik
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
no tak to jsi mě úplně dostal, myslet si, že na příklad lis nebo svářecí robot vyrobený u jednoho dodavatele umí jen jednu stejnou součástku (nebo jednu stejnou sadu) to je fakt fraška
U-luru
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
Dřív tomu tak bylo, dnes ty linky mají možnost změny tvarů, ale pořád jenom omezenou, proto ty auta tady vypadají všechny stejně/hodně podobně, protože pochází jenom ze dvou linek, z MB nebo od Kolína.
Jestli se chceš posmívat, tak si nejdřív o tom něco zjisti.
Ono je taky docela nesmyslné bavit se vůbec o různých značkách, když je chrlý pořád stejný robot, fraško.
Li Tin O Wevidle
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
No ty seš materiál Auta si jsou podobnější ne kvůli linkám, ale kvůli tomu, že jednoduše nároky na aerodynamiku, bezpečnost, prostornost a design, když se skloubí, dají dohromady jeden přibližný tvar a z toho se pak vychází, ne proto, že by linky neměly dělat odlišné tvary
Dlakodlak
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
A v Číně se nevyrábí na stejných linkách???? Nejdřív si zjistěte info vy, než začnete někoho poučovat !!!
Naviatik
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
tohle je fakt dobrý. Nejsem ani z oboru, abych poznal, kdy se mám dobře bavit.
Tvary určuje trh a trend, dále omezuje šasi a motor. No, a pak už jenom záleží na designerovi, jak se s tím vyrovná.
třeba ale vaše tvrzení, že fabie vypadá stejně VW Golf, protože je to stejná mateřská fabrika, stejné šasi, podobné motory, je hnedka v úvodu rozbito na prach. howg.
kaksikymmenta
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
Cože?? Takové paskvily??
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...