Diskuze
Autosalon Šanghaj obrazem: falešné porsche a čínské příšery
Děkujeme za pochopení.
U-luru
Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
tady jsou všechny skoro stejný a rozlišují se jenom nedůležitými prvky, asi je to tím, že všechny ty evropská auta vyrábí na stejných linkách, akorát jména mají jiné.
Možná by ty evropské automobilky mohli narovnat páteř a vyrobit si každý svojí vlastní linku a nekupovat jí od stejného dodavatele, je to fraška.
JeFFik
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
no tak to jsi mě úplně dostal, myslet si, že na příklad lis nebo svářecí robot vyrobený u jednoho dodavatele umí jen jednu stejnou součástku (nebo jednu stejnou sadu) to je fakt fraška
U-luru
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
Dřív tomu tak bylo, dnes ty linky mají možnost změny tvarů, ale pořád jenom omezenou, proto ty auta tady vypadají všechny stejně/hodně podobně, protože pochází jenom ze dvou linek, z MB nebo od Kolína.
Jestli se chceš posmívat, tak si nejdřív o tom něco zjisti.
Ono je taky docela nesmyslné bavit se vůbec o různých značkách, když je chrlý pořád stejný robot, fraško.
Li Tin O Wevidle
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
No ty seš materiál Auta si jsou podobnější ne kvůli linkám, ale kvůli tomu, že jednoduše nároky na aerodynamiku, bezpečnost, prostornost a design, když se skloubí, dají dohromady jeden přibližný tvar a z toho se pak vychází, ne proto, že by linky neměly dělat odlišné tvary
Dlakodlak
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
A v Číně se nevyrábí na stejných linkách???? Nejdřív si zjistěte info vy, než začnete někoho poučovat !!!
Naviatik
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
tohle je fakt dobrý. Nejsem ani z oboru, abych poznal, kdy se mám dobře bavit.
Tvary určuje trh a trend, dále omezuje šasi a motor. No, a pak už jenom záleží na designerovi, jak se s tím vyrovná.
třeba ale vaše tvrzení, že fabie vypadá stejně VW Golf, protože je to stejná mateřská fabrika, stejné šasi, podobné motory, je hnedka v úvodu rozbito na prach. howg.
kaksikymmenta
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
Cože?? Takové paskvily??
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...