Ve změti ostrých hran a zlomů najde divák po úvodním lehkém šoku brzo zalíbení. Mohutné spojlery vpředu, vzadu, nahoře i dole, po stranách ... dávají formuli revolution dostatečně agresivní výraz.
Obliny blatníků ukrývají bílá osmnáctipalcová kola. Smysl pro detail dokazují pohledná zrcátka, či provedení výfuku. Zajímavé je i ploché, absolutně kolmé zadní čelo vozu, kde mimo chromovaných koncovek výfuku zakomponovaných do pohledné mřížky najdeme dvě dvojice kruhových světel a mezi nimi velmi efektně vyvedené pojmenování vozu - REVOLUTION. Nad vším pak trůní dvakrát zalomené křídlo spojleru.
Uprostřed umístěný motor o objemu 1600 ccm pohání kola zadní nápravy. Šestnáctiventilový agregát dává při osmi a půl tisíci otáčkách výkon 200 koní. Maximálního točivého momentu 179 Newtonmetrů dosahuje při 7 200 otáčkách. Maximální rychlost Lady Revolution je 260 km/h, sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 6,5 sekundy.
Vystavený sporťák dokazuje, že ruský výrobce umí nejen lidové automobily nejnižší cenové kategorie, ale i takové lahůdky, u kterých se návštěvník autosalonu rád zastaví.
Lada Revolution:
Motor | |
Umístění | uprostřed, napříč |
Počet válců / ventilů na válec | 4/4 |
Objem (ccm) | 1 600 |
Kompresní poměr | 11:1 |
Výkon (kW/koně) | 149/200 při 8 500 ot./min |
Točivý moment (Nm) | 179 při 7 200 ot./min |
Převodovka | šestistupňová manuální |
Maximální rychlost (km/h) | 260 |
Zrychlení 0 - 100 km/h (s) | 6,5 |
Podvozek | |
Hnaná náprava | zadní |
Přední náprava | dvojitá ramena |
Zadní náprava | McPherson |
Konstrukce | ocelový rám |
Karoserie | hliník + skelná vlákna |
Kola | 255/40 R18 |
Rozměry | |
Délka (mm) | 3 650 |
Šířka (mm) | 1 750 |
Výška (mm) | 1 200 |
Rozvor (mm) | 2 400 |
Rozchod vpředu/vzadu (mm) | 1 545/1 502 |
Hmotnost (kg) | 650 |