Diskuze
Rez hlodá i nová auta, hlavně na podvozku
Děkujeme za pochopení.
K85a55r58e78l 12V54a59c64h59u90t
Pominu to, že mi auto nebude už vonět, ale díky antikoroznímu nástřiku naopak smrdět... ale až jednou doslouží, co s tím šrotem, který bude tak "navoskovaný"?
Ach ta ekologie !!!
J88a45n 87K28o87p90ř48i51v45a
Auto měním nejpozději po dvou letech. Tak to má být. Lidi neblbněte a nekupujte si olítaný střepy!
P10a70v29e65l 68J35e48ř30á22b26e51k
Doufám, že staré auto dáváte do kontejneru na plasty.
Nicméně, pokud má osičky z kovu, tak je raději vyndejte - v recyklační lince železo dělá problémy při drcení plastu.
Pokud máte auto i na setrvačník, či nějaký monočlánek a elektromotorek, tak i ty kovové díly před odhozením do plastu, vyndejte.
K51a82r77e10l 60M24a38r69t29i73n93e43c
Vždyckáj záleží na tem ako sa človek - majítěl o svojho štvorkolého miláčika stará a o ňho pečúje. Ja svojho Hyundéee Akcéntá už na koncu minulého storočijá pečlivo natriél tým, čo tehdáj najlepčijé bolo - Rezistýnom. A trebárs, že už mám najazděné za tjé letá takmer 30 tisiáč kilométrov nikdě ani skvrnká korózije či rezá.
Ale hlavné je uživať vozidlo ibá keď vo zprávach o počasiju predpoviédajú trvalé jasno a teplé dni, lebo taká zimá ako je tedkáj vozidlám skutočno škodí.
P53e87t52r 25T54. 73D63v71o91ř57á98k
Musím se přiznat, že teď opravdu nepoznám, zda je to vtip (pokud ano, tak dobrý), nebo jestli to myslíte vážně.
P66a88v88e53l 62J34e47ř47á17b85e66k
Nejlevnější a spolehlivé bývalo auto zespodu nastříkat nějakým hustým olejem. A ještě se doporučovalo projekt prašnou cestou, aby se prach s olejem spojil a vytvořil povlak.
S tím bychom asi dnes neuspěli, ale faktem je, že pořádně umýt podvozek po zimě si skoro nikdo nenechá. A že v těch záhybech je špíny.
Nicméně - pokud jde o ošetření podvozku - tak buď tam, kde skutečně to dělají poctivě a nebo si s tím doma pohrát sám. Protože nekvalitní nástřik jsou jen vyhozené peníze.
P49ř86e40m33y23s74l 80H95r34o32m25a46d95a
Tak například Subaru Forester typ I a II, jinak skvělé auto, je naprosto zbytečné ošetřovat. U zadních tlumičů je prorezlé každé od roku 2003 níže. U mladších je ta rez také. Naopak u ročníků 2007 a mladších by to ošetření mohlo mít význam, ale je to otázka. Člověk to nechápe, že tak skvělá automobilka, tohle výborné auto tak odflákla zrovna v tomto kritickém místě.
J15a67k52u87b 42N39o92v82á21k
Auta stojí statisíce/milióny, ale kvalitní ošetření podvozku za pár korun, na kolik by to masově vyšlo, to nemá...
P85e94t46r 74Č66e43r39m58á26k
Hezké PR... Akorát ta ekonomika moc nesedí, pokud má někdo auto pár let (třeba 4-5let) tak pro něj nemá investice průměrně 16tis žádnou návratnost, a pokud déle (8-10) tak pak je "preventivní" náklad 32tis neadekvátní výši případných oprav. Ale pochopitelně se tím nic nezkazí
M76i12r41e66k 73G17a66j28e78r
Nejspis se to vyplati udelat jednou, rekneme po prvnich 5 letech, pokud to auto planujeme vlastnit dlouho. U stareho, treba 15-leteho auta uz se to nevyplati, protoze samotne auto uz ma malou zustatkovou hodnotu.
M29i53c37h98a31l 38K76r68č62á47l
Když vidím jak tam mají zastříkané všechny hadice, potrubí a jejich uchycení, tak se mě to moc nezdá. Zvenku je to vizualně dobrý ale mezi dva plechy na sobě a pod držáky se to stejně nedostane. A pochybuju že dokážou očistit už napadená místa na zdravý plech. Maximálně to zpomalí korozi díky tomu že se k ní už nedostane další vlhko.
A19n57t83o22n26í79n 79S52e96b62e18r27a
Já mám 8 letou škodu, nikdy jsem nenechal udělat nástřik. Za ty peníze raději vyměním kupu dílů za nové.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Pronájem obchodních prostor 34 m2 - ulice Sokolovská Karlovy Vary - Rybáře
Sokolovská, Karlovy Vary - Rybáře
10 000 Kč/měsíc