Diskuze

Řidiči neumí jezdit po šestiproudé dálnici

Dálnici D1, která je nejvytíženější komunikací v České republice, má ulehčit rozšíření o dva jízdní pruhy. Výzkum, který si nechalo vypracovat Ředitelství silnic a dálnic, však říká, že šest pruhů "dé-jedničku" nespasí. Řidiči totiž na šestiproudé dálnici jezdit neumí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pedro

9. 2. 2006 11:14
Cesi, jezdete rozumne, predvidave
Lidi proboha nespechejte. Kam se ritite? Rozdil mezi Praha-Brno vr 130ti nebo 160ti je 20 minut, mozna i min pokud v pulce zastavite na WC.
Koukejte prosim kazdych 5 -10 vterin do zrcatek, a nepodjizdejte (hlavne v noci kdyz vam nekdo udela mysku kousek pred kamionem to neni vubec, vubec prijemny).
Ja osobne jedu svych 110-130 podle nalady a dojedu o par minut pozdeji nez ti silenci co se riti s kinetickou energii (a take spotrebou PHM)2-3x vyssi nez ja. Kdyz je tma myslim casto na divokou zver a jet pres 130 je VELIKY HAZARD s vlastnim zivotem
Z vlastni zkusenosti muzu posoudit mentalitu a ridicsky styl v US
0 0
možnosti

Pedro

9. 2. 2006 11:16
Re: Cesi, jezdete rozumne, predvidave
Dokonceni:
F, SP, D, DE a u nas je to opravdu tragicky nejhorsi.
Cesi, jezdete prosim Cesi,  jezdete rozumne, predvidave a ouhleduplneji.
Preji vsem hodne stastnych km.
0 0
možnosti

PaS

8. 2. 2006 17:05
Rychlos
Nedávno jsem četl, že v Rakousku testují možnost zvýšení maximální povolené rychlosti na dálnicích na 160 km/hod. Za to bych se taky moc přimlouval. Přece jen vývoj aut pokročil a "ploužit" se s novým autem stotřicítkou je někdy k nevydržení. Jestli chce někdo namítnout že by bylo více nehod a smrtelných úrazů tak bych jen dodal že dobrý řidič stejně jede tak rychle jak to okolní podmínky umožňují a blbové by bourali i v šedesátce. A myslím že následky čelního nárazu ve 130 a 160 km rychlosti nebudou až tak moc rozdílné,.
0 0
možnosti

Exakt

7. 2. 2006 23:12
Opětovné zařazování
Já nemám úseky dálnic, kde jsou v jednom směru tři nebo více pruhů rád, protože, jak se píše v článku, řidiči nedodržují pravidlo o opětovném zařazení se do pravého pruhu po dokončení předjíždění. Nejhorší to je, když jedu v pravim a v prostředním jede pomalejší vůz, kvůli němuž musím až do levého a pak zase zpět.
0 0
možnosti

DiNA

6. 2. 2006 11:19
mýtné
To jsou všechno jenom řeči. Kdepak by na to socani vzali, aby postavili další dva pruhy D1. Kdyby radši pohli kostrou a zavedli mýtné pro kamióny!
0 0
možnosti

Volvo

5. 2. 2006 23:37
neco na zpusob Los Angeles dalnic
Mam nazor takovy, ze by pri pridelani dalsiho pruhu, cili by byly 4 v jednom smeru, mel byt ten nejlevejsi pro auta s minimalne 2ma osobama ve vozidle a vice. Pruh vedle rychlostni, kam by za zadnou cenu nesmely kamiony a ostatni nakladni vozy.
0 0
možnosti

RaPel

7. 2. 2006 10:41
Re: neco na zpusob Los Angeles dalnic
:-) ... tohle me taky prislo jako zajimavy napad. Obzvlast proto, ze ten levy pruh byl vzdycky nejprazdnejsi (ovsem v CR by to nefungovalo; tady se predjizdi i pres dve plne cary...) Ale nejvic me dostalo, kdyz v Atlante nad cestou psali, ze kamiony nesmi jezdit v levych sesti pruzich... To bych u nas taky zaved.... :-)
0 0
možnosti

LeosCZ*

5. 2. 2006 11:56
Poradna :)
nikde jsem vyslovne nenasel, zde pri jizde po dalnici nebo silnici pro motorova vozidla vedouci ve meste (coz znamena 80km/h) je povinnost se zarazovat do praveho pruhu, nebo je jedno v jakem pruhu ridic jede (viz jizda na silnici s vice pruhy v jednom smeru ve meste - kde je to jedno pokud nejede za vami rychle jedouci ridic a vsechny pruhy jsou obsazene.) PORADI NEKDO?
0 0
možnosti

Isbjoerna

5. 2. 2006 12:11
Re: Poradim :-)
, "na dálnici a silnici pro motorová vozidla platí rovněž povinnost jet mimo obec v pravém jízdním pruhu. Ostatní pruhy (levé) slouží výhradně k předjíždění, popř. objíždění (...) při přejíždění z jednoho jízdního pruhu do druhého nesmí řidič ohrozit ani omezit řidiče jedoucího v jízdním pruhu, do kterého přejíždí (...) zákaz omezování plynulosti provozu bezdůvodně pomalou jízdou nebo pomalým předjížděním přitom platí pro všechny řidiče..."
0 0
možnosti

svitil

4. 2. 2006 23:14
a nesvítěj
Někteři nesvítili. Kdyby ve dne svítili, tak se jim nic nemůže stát. Proto všichni sviťte!
0 0
možnosti

rok

4. 2. 2006 20:39
dalnice
Piráti jsou nepoučitelní.jsou to prostě hlupáci.
0 0
možnosti

michal II

4. 2. 2006 0:43
Zase hlupáci
tělali nějaké výzkumy. Tak my neumíme jezdit po dálnici? Ale oni nevysvětlili, jak máme jezdit. Přepokládám levý 120kmh(aby byla rezerva), střední tak 80-90 a pravý cca 60? Pak si dokážu představit, že mi cesta do Brna bude trvat 2apůl hodiny a ne hodinu a půl. Dnešní auta jedoucí 160 nejsou o nic nebezpečnější než stodváca jedoucí 80.
0 0
možnosti

von Kleist

4. 2. 2006 14:39
Re: Zase hlupáci
S timhle nazorem jsi hlupak predevsim ty ...
0 0
možnosti

LeosCZ*

4. 2. 2006 0:03
(NE)Vyhody 6proude dalnice
6prouda dalnice nebude dobra jedine od cervence, jelikoz nebudou smet nakladaky predjizdet na 2proude(pravy pruh kolona kamionu, levy osobaku)a kdyz nahodou se to misty rozsiri na 3pruhy v jednom smeru, tak budou predjizdet kamiony - kamiony, takze opet zustane osobakum jeden pruh, coz znamena, ze budem po dalnicich jezdita tak max 90 a to mozna jeste prehanim - D1 bude vypadat jako magistrala. Jinak je 6prouda na nic.Cesi v tom neumi jezdit - je to smutny, jelikoz pravy vubec nepouzivaji (mineno osobaky)
0 0
možnosti

tom69

4. 2. 2006 23:29
Re: (NE)Vyhody 6proude dalnice .... pravy pruh
myslim ze spousta lidi se neřadi do praveho pruhu z jednoho prosteho duvodu, a to jsou vyjete koleje od pretizenych kamionu, osobak v nich lita jak nudle v bandasce.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!