Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Řidiči neumí jezdit po šestiproudé dálnici

Dálnici D1, která je nejvytíženější komunikací v České republice, má ulehčit rozšíření o dva jízdní pruhy. Výzkum, který si nechalo vypracovat Ředitelství silnic a dálnic, však říká, že šest pruhů "dé-jedničku" nespasí. Řidiči totiž na šestiproudé dálnici jezdit neumí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rdx

3. 2. 2006 14:22
jizda v prostrednim pruhu
Pro ty, co se tak vztekaji kvuli autum v prostrednich pruzich, velice doporucuju se projet po dalnicich napriklad v Nemecku, Anglii a podobne. Auta tam bezne zustavaji v prostrednich pruzich tak, aby podle sve rychlosti nemusela tak casto prejizdet jinam. Na plynulost provozu a bezpecnost to nema vliv, protoze tam ridici bezne nejezdi jako nasi zavodnici na D1, tedy vyrazne vic nez je limit a agresivne. Pokud to tam nekdo tak dela, policie mu to brzo rozmluvi.
0 0
možnosti

kryton

3. 2. 2006 15:05
Re: jizda v prostrednim pruhu
Jj přeně v německu je to tak Pravý pruh: kamiony a šneci do 100kph, Střední: normální provoz tak do 140-150kph, no a levý využívají všichni ti kdo potřebují jet ještě rychlejš. No a když jede v levém někdo 160 a dojíždího druhý 180 tak nezačne blikat a troubit jak idiot, ale nechá si odstup a počká si až se ten před ním zařadí zpátky.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...