Diskuze
Řidiči nevyužívají mozek na silnicích, které znají
Děkujeme za pochopení.
FastDriver
To se zase pan redaktor díval včera na ČT na STOP-rady řidičům
asi se začnu živit novinařinou
Dante
Hm
Nekteri ridici v Cesku nevyuzivaji mozek ani na silnicich, kde to neznaji.
bell
jj
někteří nevyužívaj mozek ani na cestách, který neznají. a někteří ani když vystoupí
kalisz
Taky nevyuzivam mozek,
radsi vyuzivam brzu, plyn a spojku. A taky radio vyuzivam. Mozek nikdy, ani nevim jak se to dela.
Malinkatej
Jo
kdyby řidiči dávali na silnici pozor, nemuseli by dávat na silnici pozor.
Corwin_x
Re: Jo
Já dávám pozor, jestli dávají pozor, a když si myslím, že nedávají pozor, tak nedávám pozor...
Milxus
Nejvic mne naštve
Představte si, že jedete na dvoupruhu a ten je žlutýma pásama ( a značkama) převeden o jeden doprava, tedy pravy jede v odstavnem. Jsem v Ostravě. Týdně potkávám na ulicí rudné, tento případ. minimálně 2-4 řidiče, kteří jedou v pravém pruhu a podle žlutých pruhů zapomenout přejet do odstavného.
...Takové bych střílel, zkušenost mne naučila, že při libovolném takovém zúžení najíždím, a současně hlídam, aby v dalším pruhu nikdo nebyl..
...někteří lidi jsou fakt deme**i.
qiiz
Re: Nejvic mne naštve
Dobrej sloh... četl jsem 3x a furt nevím vo co go...
Tom
Je to pravda
Ja jezdim poměrně dlouhou dobu stejnou trasu, vyjíždim brzy ráno a kolikrát se mi stane, že si vůbec neuvědomuji že řídim.Třeba si vůbec nevzpomínám na určitou část cesty, připadá mi to, jako bych to nejel a hup najednou sem v cíli. Jednou sem řídil neřídil a probral sem se až když sem dřel bokem svah ve škarpě. Nic příjemného v půl třetí ráno.
rudastraka
Re: Je to pravda
to muzu potvrdit. jedina obrana protiu tomu je trochu slapnout na plyn a zamestnat mozek
FrantišekFlinta2
Nejméně používají MOZEK
řidiči MHD a TIRu a Dememt Plešoun.Bývalí rádoby tirák ale jinak velký H*V*O
Ebo
jj..
..oni jezdí bez mozku skoro všichni..
vůdů
Velice málo řidičů používá svůj mozek...
... daleko častěji používají plynový pedál svého svělého vozu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...