Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Řidiči nevyužívají mozek na silnicích, které znají

Řidiči, kteří se pohybují pravidelně po stejné silnici například cestou do práce, nepoužívají mozek na plný výkon. Pro své okolí tak představují nebezpečí, které může vést k nehodě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdenek

18. 10. 2006 19:01
To je normální

Vždyť to je příroda. Tak to fungovat bude vždycky. Co je na tom divného. Podle mě je spíše problém, když nějaký řidič v neznámém terénu moc přemýšlí. Naučte řidiče dobré reakce, nedejte řidičák každému (psychotesty). Vždyť dobře naučená reakce (reflex), je mnohem rychlejší než logické zvážení situace.

Proč by na silnících mělo fungovat něco, co jde proti přirozenosti líp jak to přirozené. Myslet si, že po dlouhé jízdě nebo ve známém terénu donutíte pracovat mozek je nesmysl. A více značek nebo nové značky to jen zhorší. Lidská společnost v současnosti odmítá přirozenost a to je zlé i na cestách. To je vše.

0 0
možnosti

QT

19. 10. 2006 12:49
Re: To je normální

Přesně tak, vždyť to je přirozená vlastnost mozku. Když dýchám, tak u toho taky nepřemýšlím, když píšu všemi deseti na klávesnici, tak se nesoustředím na to, kterým prstem mám kam sáhnout, když řadím, tak taky automaticky, stejně jako automaticky šlapu na pedály. Problém je podle mně u těch, kteří si naopak musí říct: budu řadit, tzn. dám ruku na řadící páku, sešlápnu spojku, posunu páku - sakra, jakou tam mám rychlost? A prásk...

A pokud někdo jezdí někudy pravidelně, tak si naopka všimne velmi rychle nějaké změny, protože mu nezapadá do stereotypu. Líp se mi opravdu jede tam, kde to znám, protože pak se můžu více soustředit na auta okolo sebe a na hledání děr, kde se dá urvat náprava...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...