Diskuze

Řidiči nevyužívají mozek na silnicích, které znají

Řidiči, kteří se pohybují pravidelně po stejné silnici například cestou do práce, nepoužívají mozek na plný výkon. Pro své okolí tak představují nebezpečí, které může vést k nehodě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdenek

18. 10. 2006 19:01
To je normální

Vždyť to je příroda. Tak to fungovat bude vždycky. Co je na tom divného. Podle mě je spíše problém, když nějaký řidič v neznámém terénu moc přemýšlí. Naučte řidiče dobré reakce, nedejte řidičák každému (psychotesty). Vždyť dobře naučená reakce (reflex), je mnohem rychlejší než logické zvážení situace.

Proč by na silnících mělo fungovat něco, co jde proti přirozenosti líp jak to přirozené. Myslet si, že po dlouhé jízdě nebo ve známém terénu donutíte pracovat mozek je nesmysl. A více značek nebo nové značky to jen zhorší. Lidská společnost v současnosti odmítá přirozenost a to je zlé i na cestách. To je vše.

0 0
možnosti

QT

19. 10. 2006 12:49
Re: To je normální

Přesně tak, vždyť to je přirozená vlastnost mozku. Když dýchám, tak u toho taky nepřemýšlím, když píšu všemi deseti na klávesnici, tak se nesoustředím na to, kterým prstem mám kam sáhnout, když řadím, tak taky automaticky, stejně jako automaticky šlapu na pedály. Problém je podle mně u těch, kteří si naopak musí říct: budu řadit, tzn. dám ruku na řadící páku, sešlápnu spojku, posunu páku - sakra, jakou tam mám rychlost? A prásk...

A pokud někdo jezdí někudy pravidelně, tak si naopka všimne velmi rychle nějaké změny, protože mu nezapadá do stereotypu. Líp se mi opravdu jede tam, kde to znám, protože pak se můžu více soustředit na auta okolo sebe a na hledání děr, kde se dá urvat náprava...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...