Diskuze
Řidiči opět zapomněli přezout, pneuservisy nestíhají
Děkujeme za pochopení.
iuos
hmm
když je takový teplo poslední dobou - není nebezpečné jezdit na zimních? neměli byste zase přezout na letní?
dragon
toppneu
zdravim vsechyn mate nekdo zkusenost s e-obchodem toppneu? nakupoval jste tam nekdo ?
Roumen
11-15C
Tenhle tejden so otepli...nezapomente prezout na letnaky!!
iuos
hmm
je zajímavý, jak se toleruje porušování všemožných dopravních předpisů, ale jakmile nemá někdo zimní gumy, tak je šílenec a vrah...
-=koloděj=-
Termín přezouvání ...
... což o to, povinné přezouvání je zajímavý nápad, ale kdy se bude přezouvat? Při změně času na letní/zimní? Letos by to docela vycházelo, ale v případě, že bude uzákoněno přezutí např. 1.11., tak potom stát MUSÍ nést odpovědnost, když 24.10. napadne sníh a někdo se vybourá na letních, tj. na státu pak je, aby zajistil, že 24.10. bude nezasněžená silnice, jinak je odpovědný za nehody na letních pneumatikách způsobené sněhem nebo náledím. Tj. po lopatě, stát zavedením povinnosti přesouvá odpovědnost z řidiče na sebe, a zaručuje např. pevným termínem přezutí, že do té doby bude bezpečné jezdit na letních. Jak toto chce zaručit? Pak musí také odpovídat za škody z toho vyplynoucí.
Aneb není lepší ponechat rozhodnutí, kdy přezout na řidiči samotném a nechat jej za toto rozhodnutí nést odpovědnost, jako je tomu dosud?
P.S.: zatím se o přezouvání mluví jako o povinnosti "v zimě". Pokud by byl v zákoně použit tento termín, kalendářní zima začíná 21.12., tj. do té doby jezdit na letních?
Corwin_x
No vida...
No a ja si objednal pneu v sobotu pres net i s diskama a dneska dorazej... Nahusteny, vyvazeny a namontuju uz si je sam, sice jsem "skryty talent", ale povolit a utahnout 20 sroubu jeste zvladnu...
kutil
Nestačí jen nařídit, je nutné i kontrolovat doržování.
Mám 2sady pneu na discích a přezouvám sám. Ale bodový systém mě opět přesvědčil o Kocourkově v Českých zemích. Když už totiž někdo takový zákon vymyslí, tak je pak všem pro smích, když nikdo nekontroluje dodržování. Od 1.7.06 všichni jezdili velmi ukázněně (možná až příliš pomalu). V dnešní době se jezdí snad hůře jak před zavedením bodů. Pohybuji se v okolí Prahy a v Praze a je to opravdu o život. Řidiči jezdí jak smyslů zbavení. Včera jsem jel po dálnici Praha Poděbrady a 90% řidičů za tu dobu udělalo přestupek. Snad nejvíc byla jízda v levém pruhu, když v pravém bylo prázdno. Myslím si, že bodový systém je slabý a jeho efekt je minimální. Postihne pár jedinců (až moc přísně) a ostatní nepostihne vůbec. Hlavně jsem od zavedení bodového systému neviděl žádné policisty a vypadá to, že jich bude stále méně. Hanba takovému státu, úředníkům a zákonodárcům. Je to jen banda úplatných hrabošů.
jezdit vlevo je holá nutnost
Re: Nestačí jen nařídit, je nutné i kontrolovat doržování.
protože vpravo akorát do.ebu káru
LJ
Zimni gumy sou na h*vno
Jestli chcete na snehu nekam dojet, vykaslete se na buzerantsky gumicky ze siliky a nechte si do poradnyho vzorku nastrilet hreby. Na lede to sedi jako na kolejich.
Mára
Mám
zimní gumy na rafku a protoze nejsem lempl, prehazuju si je sam a na servis se.ru
já
Neupravujte zákony, nedávejte to povinně
Nepřidávejte blbosti do zákonů. Stejně to nebude nikdo vymáhat tak proč o tom mluvíte? Zrovna před chvílí jsem viděl řidiče, který projel na červenou. Každou chvíli někdo nedodržuje rychlost, nepoutá se, nedá přednost zprava, zastaví kde nemá, atd... Je nutné nejdříve naučit lidi, aby dodržovali předpisy, které už máme a ne stále přidávat další a další s tím, že gumy by se kontrolovali jen po prvním sněhu a po bouračce (v obou případech je to k ničemu). Spousta z vás chtěla a chce svítit ve dne, ale už jste viděli, že by policie zastavila auto s prasklou žárovkou a přiměla řidiče jí vyměnit (klidně i bez pokuty) - když je tak nebezpečné nesvítit.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...