Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Řidiči SUV nejsou pro okolí nebezpeční, jejich auta ano

Rostoucí obliba aut typu SUV a jejich zvyšující se podíl na dopravních nehodách přiměly německé pojišťovny prozkoumat jejich bezpečnost. Jimi zřízený Výzkumný ústav nehod uspořádal sérii crashtestů, aby zjistil specifická rizika této kategorie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

anncz

8. 10. 2011 9:09
Hele komunisti...

Prestante narizovat lidem co si maji porizovat. Kdyby ty SUV byly levnejsi nez Fabie, tak je mate taky, ale takhle zavidite a plivete. Duvody pro SUV:

- Ne kazdej je trpaslik, chlap co ma 2 metry a 110kg se do sragory typu Oktavia fakt nevejde, aniz by ho po 2 hodinach bolelo cele telo + Nekdo ma uraz patere nebo snizenou pohyblivost, proto preferuje lehci nastupovani

- Ne kazdej je socka na podpore a treba potrebuje tahat vetsi prives, treba s lodi nebo pracovni technikou

- Kdyz do mne vrazi ozrala jedouci z diskoteky, chci aby me deti meli sanci prezit.

Velikost bytu a vilokost prsou manzelek budete taky narizovat?

4 0
možnosti

Vrahovčák

8. 10. 2011 10:35
Re: Hele komunisti...

Rozhodně nejsem ani rudej ani socka, ale umím se chovat slušněji než Ty :(

0 0
možnosti

LiborAxel

7. 10. 2011 23:14
Kdo

by to řek že s Jeepem Cherokee udělám takovou škodu?Předloni jsem se starým Ventem vjel do Fiatu Punto přes dveře spolujezdce.Není to zbytečný článek?Jednodušší by bylo znova napsat že se mají řidiči chovat jako lidi než psát o tom co se jim může stát když nedají přednost SUV autu.

0 0
možnosti

-hp-

7. 10. 2011 23:05
Ridici a hlavne ridicky SUV nebezpecni jsou

Ridici a hlavne ridicky SUV nebezpecni jsou:

- ridicky jsou vetsinou "blondyny"

- ridici vetsinou "kravataci"

obe skupiny jsou nejnebezpecnejsi skupiny "ridicu"

0 0
možnosti

Své dukáty věnuji na chudé psy

7. 10. 2011 23:14
Re: Ridici a hlavne ridicky SUV nebezpecni jsou

V čem je prosím nebezpečnější kravaťák než např. řidič zednické dodávky narvané až po střechu tak, že sotva drží na silnici nebo řidiči dodávek PPL/DHL, pro které 160 není žádná rychlost a odstup 5 m od auta před sebou považují za 50m, nebo další a další "profi" nekravaťácký borci, kteří si to po dálnici hasí s hnátama na přístrojovce a Bleskem na volantu??? ;-D

3 0
možnosti

texík

7. 10. 2011 22:50
blesk

A na to soudruzi z NDR přišli až teď ? Na to nepotřebuji crash test, abych věděl, že když mě z boku napálí tuna železa a dvě tuny, že je to rozdíl... No není nad to objevit Ameriku.

0 0
možnosti

Své dukáty věnuji na chudé psy

7. 10. 2011 22:32
Podobný crashtest už jednou dělali s Q7

a dopadlo to pro Q7 z morálně katastrofálně - podélníky Qsedmičky rozpáraly to malý auto jak konzervu... A už tehdy byla diskuse o tom, že by měla konstrukce velkých aut zohledňovat ty menší...

Najezdím za rok desítky tisíc km a musím konstatovat, že v našich podmínkách jdu raději týpkům v Q7, Touaregách a Volvech Xněco z cesty, jsou to prototypoví stodukáti...

A to mne bohužel přivedlo k tomu, že jsme kvůli bezpečnosti dětí pořídili také auto s výše umístěnými sedadly, aby byly lépe chráněné zejména při boční srážce s podobnými vypatlanci  Rv

0 0
možnosti

prngrr

7. 10. 2011 22:39
Re: Podobný crashtest už jednou dělali s Q7

takže už jsi také "vypatlanec" nebo jak to mám chápat?

0 0
možnosti

to.mas.jedno

7. 10. 2011 22:19
Na dnešní silnice...

... jedině BVP.

2 0
možnosti

prasák

7. 10. 2011 22:19
zřejmé nebezpečí

SUV jsou především nebezpečná pro ostatní účastníky provozu. Řidič SUV je zbabělec a parazit, který se chce zachránit na úkor jiných účastníků silničního provozu, bez ohledu na to, kdo v ostatních autech jede Při střetu stejných aut se mohou zachránit oba, při střetu těžkého a menšího spíše jen tan v tom větším a těžším. Tyto auta by se měla zakázat.V tanku, co jede 200 km/hod, se taky nejezdí.

0 0
možnosti

p_n_2

7. 10. 2011 22:32
Re: zřejmé nebezpečí

No a? Proto si to asi pořizuju, ne? Abych eliminoval prasáky za volantem - ti mi můžou být ukradení, na rozdíl od vlastní rodiny...

0 0
možnosti

to.mas.jedno

7. 10. 2011 22:16
Nechápu

Proč pro osobáky není nějakej váhovej/výkonností limit podobně jako to je u motorek?

Hovada si pak komplexy kompenzujou velikostí auta. S SUV pak může jezdit kdejaký pubertální hovado, on stačí i ten obyčejnej osobák a kolik dokáže zabít lidí - omotá to okolo stromu a hned až 5 mrtvejch, když to napálí do někoho jinýho tak mnohem víc. Přesto můžou řídit od 18ti.

S tím co udělá i ta nejsilnější motorka se to nedá srovnávat - maximálně zabije sebe a spolujezdce. Přesto je řízení motorky víc omezený věkem a ještě to chcou dál zpřísnit. To je postavený na hlavu.

0 0
možnosti

prngrr

7. 10. 2011 22:50
Re: Nechápu

a ještě limit na velikost bytu, na kvalitu dovolené

prostě nikdo by neměl moc vyčuhovat

0 0
možnosti

fatmike

7. 10. 2011 20:12
Čeští řidiči SUV se tedy liší velmi značně!!

A o tom, jak nebezpeční pro své okolí jsou ani nemá cenu diskutovat....Holt, jiný kraj, jiný mrav....bohužel v tomhle nejsme Německo...:-/

4 0
možnosti

medved.m

7. 10. 2011 21:49
Taková paušalizace není znakem zrovna nejbystřejšího rozumu,

řekl bych.

Jsem majitelem a řidičem podobného auta a mám - za sebe - přesně opačnou zkušenost.

A mohl bych argumentovat dennodenními zážitky s troubelíny za volanty oktávek (ne nadarmo se v českých psychiatrických kruzích říká, že řidič octavie, to není anamnéza, ale diagnóza ;-D), různých golfů, bmw - nikoli výhradně, ale ve většině starších ročníků - a podobných vznášedel...

Ale což... blíží se začátek zimy a s ním se opět řada "schopnějších" řidičů vyřadí na čas z provozu sama. Proto se na první sníh a ledovku každý rok tolik těšímR^

0 0
možnosti

habr

7. 10. 2011 20:09
SUV je dobré do chvíle než bourám ze své

viny. Ve chvíli kdy  zraním osádku osobáku a prokáže se vina moje, tak je vše podstatně dražší i když jsou uzavřena různá pojištění.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...