Diskuze
Velká auta si kupují šoféři s malým egem, ale i matky nebo revmatici
Děkujeme za pochopení.
El Magnifico
VIVA marketingové oddělení
Jsem překvapen jak si spokojení kupci vozů SUV chválí své skvělé rozhodnutí. Pracovníci MKT a PR oddělení musí být hrdi na výsledky své práce. Jinak si nedokážu představit, že by někdo mohl myslet vážně argumentaci typu: SUV je bezpečnější, SUV je pohodlnější, SUV je prostornější, SUV má větší nákladový prostor, SUV jsou dynamičtější a podobné perly, které jsou navíc často vzájemné protimluvy. Pokud ve svých omylech srovnávají např. X5 s octávii, tak některá kritéria skutečně mohou být u X5 lepší. Pokud ovšem srovnávám X5 a BMW 5, X3 s BMW 3, MB ML s MB E , Volvo XC90 s S80, Audi Q7 v A6, Q5 s A4/A5, tak jsou zcela mimo. Dodávám, že mě osobně je úplně buřt co si kdo koupí a pokud jsou kupci těchto dodávek spokojeni, přeji jim to.
Jedna řečnická. Často se vyskytuji v AUT a DE a překvapuje mne o kolik více SUV jezdí v Česku než v těchto motoristicky vyspělých zemích. Je to jen můj dojem?
lynxxx
SUV
S malým egem? Hm,hm. Myslím, že mám ego tak akorát, spíš ale větši než menší. SUV jsem si koupil proto, že chci prostor, pohodlí, bezpečí a chci do toho auta něco nacpat.
Jediné co mi vadí je, že nevidím na objekty, které jsou před autem (pejsci a kočičky). Bohužel.
zd.sn
SUV
Tak já jsem si koupil také velké auto , protože toho malého auta je mi na dálnici líto. A pořád měnit tlumiče , naražené disky , potlučený výfuk . Raději teréňák s plynem a pak je jedno jestli člověk jede po poli nebo po české dálnici.
sony55
velká auta
si kupují dost často "velká paka",co s tím potom ani neumí jezdit.Často za nimi jedu a i z venku je vidět nejistota a neschopnost normální řidičské schopnosti.Někdy mám pocit,že by měli takoví "řidiči" ozdobit sebe i svého "miláčka značkou buď autoškola a nebo začátečník.Jsou nebezpeční svými nepředvídatelnými způsoby!!!!!!!!!
S. Gautama
Domníval jsem se, že se v této souvislosti používá
spíš úsloví velké, případně zbytnělé, ego.
rebbe
Re: Domníval jsem se, že se v této souvislosti používá
Vyzkoušel jsem si Duster, Hyundai, Kiu a Yeti. Jde mi o pohodlné nastupován,í větší kola na špatné české cesty, nizkou spotřebu, zajištěný servis a spolehlivost=výdrž.
Duster má sedadla dost vysoko, přesto se do něj nepohodlně nastupuje, má vysoký práh pod dveřmi, jak se na terénní auto sluší. Mnohem pohodlnější je třeba Golf Plus. Kia, Hyundai etc. svými střílnami vzadu omezují rozhled, jsou to v provozu nebezpečné vozy, zejména při couvání. Kdo nechce jezdit v ninitanku, tomu nezbývá, než Yeti. Je to sice vozidlo málo hezké, skoro nic, ale praktické, přehledné, bezpečné a pohodlné s nízkou spotřebou.
Diskuzní kovboj
Není SUV jako SUV
Řídil jsem jich několik, a z každého mám jiné pocity. Tak třeba: Kia Sportage předchozí generace - víc jak 100 km/h jsem se neodvažoval, nevím jestli to bylo těmi koly či co, ale jízda byla strašná; Mercedes-Benz ML (GL) - s Airmaticem nevíte o žádné díře či výmolu (pro silnice v ČR perfektní); Range Rover - to není auto, to je loď ; Audi Allroad - příjemný kompromis, ideální pro oba jízdní režimy (180 na dálnici či jízda v horách); Jeep Grand Cherokee - trochu stísněný vnitřek a prkenná jízda; Cayenne - zvýšený sporťák, na houby bych s ním na těch 21´´ kolech ale asi nejel.
Rád bych si projel nějaké menší SUV (Yeti, ix35, Duster !, Rav4, Outback), zajímalo by mě jaká je jízda v nich. Ale asi bych si je nekoupil. Přitom je jich teď taková nabídka..
lycman
Re: Není SUV jako SUV
Duster - nejlépe mimo zpevněné cesty, případně do vysokého sněhu, na okresky ok, na dálnici je s ním dost práce, Rav 4 5 dv. - velmi slušně sedí i na dálnici vzlhedem k výšce, do zimy solidní volba pro rodinu na chalupu po pevné cestě, Outback 2,5 automat - divný automat třeba proti M-B, nadané kombi na rychlé přesuny, skvělé v zimě na normální cesty, v hlubokém sněhu mimo asfalt jsem ho položil na břicho.
Genial
Bezpecnost
To je pekna kravina o te bezpecnosti. Podle statistik jsou SUV nachylnejsi na smyk a radi se prevraceji... Osobne nejsem jejich zastance, radeji lehci a nizsi auto - lepe se chova v zatackach, lip zrychluje a brzdi, spotreba atd...
Tomash
Re: Bezpecnost
Doporucuju naucit se cist, suv je pri nehode s jinym vozidlem o hodne bezpecnejsi, a jinak neni suv jako suv, napr. x6 se prevraci mnohem hur nez treba oktavka a to uz nemluvim o bezpecnosti pri narazu.
Lord Havelock Vetinari
Článek jak noha
Vyvozuji z něj, že pan Kořán nemá na SUV a závidí.
Své dukáty věnuji na chudé psy
Milí páni psychologové, nejsme žádní boháči
ani "podnikatelé", přesto, světe div se, máme dvě velká auta, jedno z nich je SUV. A, světe div se, ty auta nestály miliony ani si s nima nehoníme ego.
Účel jejich pořízení byl jasný - nasoukat do nich 3 děti a vozit je i sebe bezpečněji.
Když jsem si tuhle na dovolené na týden vzal na týden Focusa z půjčovny, měl jsem pocit, že z auta nevidím, že sedím na silnici, a navíc jsem si narazil hlavu při každém nastupování a vystupování
Diskuzní kovboj
Re: Milí páni psychologové, nejsme žádní boháči
Z Vašeho nicku jsem se málem po...ehm, hodně zasmál
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...